گزارش/

ده سوال فنی که دنیزلی باید پاسخ دهد

1398/09/15 - 21:19 - کد خبر: 8712
تراکتور شاهین بوشهر

نصر: شرایط این روزهای تراکتور برخلاف اول فصل نامساعد است.روند تاکتیکی و تکنیکی این تیم افق روشنی را برای نیل به هدف قهرمانی که خواسته باشگاه و هواداران پرشور این تیم است نشان نمی دهد و تعصب و جنگندگی و انگیره و تلاش برای برد در تیم دیده نمیشود!

به گزارش نصر، اما اینجا طرفداران عاشقی هستند که به شدت از شرایط موجود ناراضی و ناراحت هستند طرفدارانی که برایشان هیچ وقت مهم نبوده که چه کسی بیاید و چه کسی مربی شود، هیچ وقت بخاطر حمایتشان چشمداشتی از کسی نداشتند و فقط میخواهند موفقیت تیم را ببینند.

وقتی نگاهی به شرایط تیم تراکتور بیندازیم به موارد زیر میرسیم:

ثروتمند ترین تیم لیگ(نه از بیت المال بلکه سرمایه شخصی)

تنها تیم دارای هواپیمای اختصاصی

بیشترین دستمزد بازیکنان

بهترین اردوی خارجی

بهترین کمپ و امکانات تمرینی

جلسه معارفه سرمربی

قرارداد با بهترین برند جهانی لباس

جشن رونمایی از پیراهن با حضور بانوان در این مراسم

بیشترین درصد پرداخت قراراد به تیم

آزاد گذاشتن سرمربی در انتخاب بازیکنان خارجی و جذب گزینه های مدنظر او

بهترین حمایت از لحاظ طرفداری و رسانه ای چه در استادیوم چه در فضای مجازی

 

اما چرا ناکام؟

ما اینجا سوالاتی از آقای دنیزلی مربی با شخصیت تیم داریم ،چونکه این سوالات همه در حوزه فنی هستند و مسئول فنی تیم آقای دنیزلی است.

آقای دنیزلی شما وقتی به عنوان سرمربی تراختور انتخاب شدید زمان کافی در نقل و انتقالات داشتید و برای همین از نقل و انتقالات سوالاتی منطقی داریم:

 

1. آیا شما با چند دهه سابقه سرمربی گری نمی دانستید بازی در لیگ پرفشار و جام حذفی فقط با دو مدافع وسط امکان پذیر نیست؟

اگر یکی از مدافعان مصدوم و یکی محروم شود عملا دفاع وسطی نداریم!

 

2. مگر شما در انتخاب بازیکنان خارجی آزاد و مختار نبودید؟ اگر فروچونه را جذب کردید چرا بازی نمیدهید؟ اول فصل شما با مصاحبه های ویدئویی اعلام کردید طرفدار نگران نباشد من فیلم بازی ۲۰۰۰نفر را دیده و با وسواس انتخاب میکنم.

3. آیا سطح فورچونه که از بین چند هزار مهاجم انتخاب کرده اید پایین تر از آزادی است که توان کنترل توپ و یک پاس ساده را ندارد!؟

4. آقای دنیزلی شما اول فصل گفتید من نتیجه ۴_۳ را بیشتر از نتیجه ۱بر صفر دوست دارم، مساوی ۴_۴ را بهتر از صفر_صفر میدانم، شما تاکید کردید به بازی هجومی و زیبا

اما شما لیگ را با بازیهای دفاعی و تک مهاجم شروع کردید هرچند روزهای اول نتایج خوبی گرفتید،ولی طرفدار از سبک بازی راضی نبود، حال در بازی های اخیر نه از امتیاز خبر شد !نه بازی هجومی!

 5. آقای دنیزلی در ۶هفته اول که اسدی هافبک دفاعی بازی کرد هم در نمرات متریکا رتبه یک را داشت هم تیم گل نمیخورد ،شما چرا اسدی را به دفاع و به نیمکت منتقل کردید!؟

6. آقای دنیزلی شما مگر از لیگ ایران شناخت نداشتید؟ نمی دانستید تیم ها اتوبوسی دفاع میکنند؟ نمی دانستید بازیکن سانتر کن و سرزن نیاز هست؟

7. آقای دنیزلی شما نمی دانستید استفاده از تیکدری که تجربه بازی در لیگ را ندارد آن هم در پست غیر تخصصی جواب نخواهد داد، چرا به فکر دفاع راست اختصاصی نبودید؟ تیکدری بازیکن خیلی خوبی است اما او یک وینگر نفوذ های خوبی دارد ولی در دفاع و سانتر تخصص ندارد.

8. آقای دنیزلی دلیل ۶تغییر در ترکیب تیم آن هم در بازی حساس  و حیثیتی مقابل استقلال چه بود؟ آیا اعتقادی به ثبات و هماهنگی دارید؟ در بازی استقلال بازیکنانی برای اولین بار فیکس شدند و ۶بازیکن در پست غیرتخصصی بازی کرد!

9. آقای دنیزلی چرا فکر میکنید داشتن آنالیزور و کمک مربی برای شما اُفت دارد؟ بهترین مربی های دنیا مثل گواردیولا ، کلوپ ،مورینیو و... آنالیزور دارند اما شما بدون آنالیز سراغ حریفان میروید و این یعنی شکست...

10. آقای دنیزلی شما که مربی با فلسفه هجومی هستید، مقابل ضعیف ترین تیم لیگ چرا تک مهاجم بازی کردید؟  چرا تیم برای رسیدن به گل هجومی نشد ؟ و چرا فورچونه دقیقه ۸۶به بازی آمد؟

با تمام احترامی که به آقای دنیزلی مربی محترم و پرافتخار داریم، اینها سوالاتی است که تماما منطقی و فنی بوده و دنیزلی به عنوان مسئول فنی تیم باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

پژوهشیار