خبر/

حضور میدانی شهردار و اعضای شورای شهر تبریز در مناطق زلزله‌ زده/ خوی تنها نیست

1401/11/14 - 22:31 - کد خبر: 86656
بازدید شهردار تبریز

نصر: شهردار تبریز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در شهر زلزله‌زده خوی ضمن بازدید از آخرین وضعیت امدادرسانی در شهرستان خوی، بر تداوم ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی تأکید کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری تبریز صبح امروز در شهرستان خوی حضور یافته و در جریان آخرین وضعیت اسکان و امداد رسانی به زلزله زدگان قرار گرفت.  
هوشیار در این دیدار ضمن اشاره به همراهی شهروندان با مدیریت شهری تبریز در تهیه کمک‌های مردمی اظهار داشت: شهروندان تبریزی همچون همیشه خود را در کنار هموطنان آسیب‌دیده می‌دانند و وظیفه انسانی خود را به جا می‌آورند.  
وی با اشاره به ورود شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز به مسئله امدادرسانی در شهرستان خوی اعلام کرد: در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی، مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به این شهرستان می‌داند.  
وی یادآورد شد: مطمئنا تا حصول نتیجه مطلوب و بهبود اوضاع در این شهرستان، در کنار مردم خوی خواهیم بود و امدادرسانی به این شهر را ادامه خواهیم داد.  
حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، فریدون بابائی اقدم، احد صادقی و پرویز هادی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و محبوب تیزپاز معاون برنامه ریزی شهردار، در این سفر یعقوب هوشیار را همراهی کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار