معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز خبر داد:

احداث فضاهای فرهنگی-ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان در سطح مناطق دهگانه

1401/11/08 - 13:15 - کد خبر: 86248
جلسه

نصر: معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از پیش بینی بودجه لازم برای احداث پروژه های فرهنگی-ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان در سال آینده خبر داد.

به گزارش نصر، سیزدهمین جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک با حضور نماینده شورای اسلامی شهر تبریز، معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، نمایندگان معاونت محیط زیست و خدمات شهری، سازمان فرهنگی هنری، اداره کل ارتباطات و بین‌الملل، آموزش و پرورش، بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان همیاری مهدهای کودک، انجمن خیریه فرزندان رحمت و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه کودکان برگزار شد.
در این نشست محمد عزتی از پیش بینی بودجه لازم برای احداث پروژه های فرهنگی-ورزشی برای کودکان و نوجوانان در سال آینده خبر داد و گفت: با مساعدت و همراهی شهردار محترم تبریز توانستیم در بخشی از بودجه‌ سال ۱۴۰۲ مبلغی را برای اجرای چنین پروژه‌هایی در سطح مناطق دهگانه اختصاص دهیم.
وی افزود: در همین راستا و با هم‌افزایی و همفکری اعضای شورای اجرایی شهر دوستدار کودک در این جلسه، پیشنهادات و ایده های مرتبط در این حوزه با هدف استفاده بهینه از بودجه تخصیص یافته مطرح شد و مقرر شد تا این پیشنهادات در جلسات آتی جمع بندی و با همکاری مراکز دانشگاهی طراحی شود.
عزتی همچنین بابت اطلاع رسانی های عمومی و گسترده در حوزه کودک و نوجوانان از طریق نصب بنر و بیلبوردهای آموزشی در سطح شهر و همچنین پخش در رسانه ملی،  از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز قدردانی کرد.
انتهایی پیام/

پژوهشیار