خبر/

 بررسی راه های توسعه همکاری مشترک رسانه ای شهرداری و صدا و سیما

1401/11/02 - 12:16 - کد خبر: 85847
دیدار

نصر: در دیدار عضو و رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق و نظارت شورای اسلامی کلانشهر تبریز با مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی راه های توسعه همکاری مشترک رسانه ای شهرداری و صدا و سیما بررسی شد . 

به گزارش نصر، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به نقش رسانه در تقویت جایگاه مدیریت شهری و نقش آفرینی در توسعه فرهنگی جامعه گفت: تعامل خوب ، هم افزایی و وحدت شورای شهر و شهرداری با صدا و سیما کمک بزرگی در توسعه شهر ، مشارکت شهروندان در امورات شهری ، جلب اعتماد و رضایت شهروندان خواهد کرد.  
اکبر رضایی از رسانه ملی به عنوان دانشگاه عمومی و قرارگاه مهم فرهنگی یاد کرد و با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ ملی و استانی رسانه در جهت رفع موانع و مشکلات توسعه استان افزود: تلاش خواهیم کرد در فضای همدلی و تعاملی با به ‌تصویر کشیدن درست اقدامات و خدمات مجموعه مدیریت شهری به خواسته ها و مطالبات شهروندان جامه عمل بپوشانیم. 
وی توجه ویژه به صدا و سیما به عنوان یکی از سرفصل های توسعه همه جانبه را خواستار و از آمادگی این مرکز برای تولید آثار فاخر در موضوعات مختلف شهری خبر داد . 
عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز هم به رویکرد مدیریت یکپارچه شهری در توجه به مطالبات شهروندان پرداخت و گفت : در بازآفرینی شهرهای امروزی استفاده از فناوری های رسانه ای بسیار حائز اهمیت است و شهرداری و شورای اسلامی شهر در پشتیبانی از صدا و سیما از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود. 
روح الله دهقان نژاد تخصص‌محوری و برنامه‌محوری را از جمله برنامه‌های شورای ششم برشمرد و افزود : در راستای حل مسائل و مشکلات شهری ، فرهنگ سازی و ترویج صحیح فرهنگ شهروندی و انتقال مفاهیم فرهنگی از حداکثر توان رسانه ای در استان استفاده خواهیم کرد. 
رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق و نظارت شورای اسلامی کلانشهر تبریز سیاست شهرداری در امورات شهری را تعامل سازنده با نهادها و ارگان های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه ملی به عنوان دانشگاهی فراگیر، نقشی مهم در فرهنگ سازی دارد و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و دانش فنی کار آمد می توانند به مراتب نقشی راهبری و راهبردی در توسعه شهر داشته باشند.
انتهای پیام/

پژوهشیار