خبر/

آلوز جایی نمی‌رود/ بهترین‌پاسور لیگ در تبریز خواهد ماند

1401/10/27 - 22:46 - کد خبر: 85577
ریکاردو آلوز

نصر: هافبک ریزنقش تیم فوتبال تراکتور با وجود پیشنهاد های مختلف از سوی دیگر تیم های لیگ‌برتری در نیم‌فصل دوم نیز با پیراهن سرخ تی‌تی‌ها به میدان خواهد رفت.

به گزارش نصر، بدون‌شک می‌توان گفت ریکاردو آلوز، که به عنوان یک سهمیه خارجی در پنجره پیش‌فصل به جمع تراکتوری‌ها پیوست، یکی از موفق‌ترین خرید های این تیم به‌حساب می‌آید و اکنون پس از پایان دور رفت رقابت های لیگ‌برتر مشتریان جدیدی برای این تیم پیدا شده است.
مهندس خط میانه‌ی تی‌تی‌ها، با ریزنقشی هرچه تمام‌تر و پاس های دقیق، هوشیارانه و بی‌نقص خود نقشی اساسی در گل‌سازی تیمش ایفا کرده و با ثبت هشت پاس‌گل در ۱۴ بازی اکنون بهترین پاسور رقابت‌ها به‌حساب می‌آید.
اکنون که نقل‌وانتقالات زمستانی آغاز شده است و تیم های به‌دنبال تقویت خود برای تیم‌فصل هستند، مهندس ریکی تراکتوری‌ها نیز مورد توجه دیگر باشگاه های لیگ‌برتری قرار گرفته و گفته می‌شود استقلال یکی از جدی‌ترین مشتریان این بازیکن پرتغالی است.
طبق اعلام باشگاه تراکتور، مدت زمان قرارداد آلوز با این تیم دوساله است و زمزمه های جدایی وی در پنجره نیم‌فصل شایعه‌ای بیش نیست.
خمز به‌مانند هر سرمربی دیگری به در اختیار داشتن خلاق‌ترین بازیکن لیگ علاقه‌مند است و از طرفی بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات استقلالی‌ها و محبوبیت بی‌بدیل آلوز در بین پرشورها نیز دیگر دلایلی هستند که احتمال جدایی این بازیکن از تراکتور را ضعیف ضعیف‌تر می‌کنند.
هرچند مدت قرارداد تی‌تی‌ها با جواهر پرتغالی‌شان به پایان نرسیده، اما آنچه مسلم به‌نظر می‌رسد این است که که شاید برای تمدید قرارداد این ستاره پرتغالی همین امروز هم دیر باشد و تراکتوری‌ها برای از دست ندادن این بازیکن باید هرچه سریع تر دست بجنبانند.
انتهای پیام/

پژوهشیار