به گزارش نصر، احمد اصانلو اظهارداشت: سازمان تعزیرات حکومتی با فراهم شدن زیرساختهای لازم و ایجاد میز خدمت الکترونیک به درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی
my.gov.ir متصل شد.
وی افزود: پیش از این شکایت و گزارش مردمی در سازمان تعزیرات حکومتی از طریق سامانه ۱۳۵ ثبت میشد اما با توجه به آییننامهها و اسناد بالادستی برای ارائه خدمات الکترونیک، سطح ارائه خدمات سازمان تعزیرات حکومتی در قالب میز خدمت الکترونیک افزایش یافت.
اصانلو اضافه کرد: کاربران با اتصال به پنجره خدمات دولتی هنگام مراجعه به میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات در صورت عضویت در دولت من به ثبت نام مجدد نیازی ندارند و با همان کاربری، هویت افراد احراز میشود و میتوانند خدمات درخواستی را از سازمان تعزیرات حکومتی دریافت کنند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به ضرورت فراهم کردن زیرساختها برای ایجاد میز خدمت الکترونیک در این سازمان گفت: هماهنگی انعقاد تفاهمنامه با سازمان ثبت احوال و ثبت اسناد و املاک کشور به منظور خدمات استعلام و احراز هویت اشخاص حقیقی و حقوقی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور صحت سنجی شماره تلفن همراه و شرکت پست برای استعلام کد پستی از مهمترین اقدامات انجام شده است.
به گفته اصانلو اکنون میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی به نشانی
tazirat۱۳۵.ir با قابلیت ابلاغ الکترونیکی آراء، دریافت برخط شکایات با قابلیت رهگیری، مشاهده پروندههای مرتبط با شخص و پرداخت الکترونیکی جرایم در مرحله آزمایشی، آماده ارائه خدمات به مراجعان است.
اصانلو افزود: پس از پایان مرحله آزمایشی در مرحله بعد با هدف افزایش امکانات این سامانه همچون اعتبارسنجی دو مرحلهای، اعتبار سنجی بیومتری، ایجاد امکان ثبت وکالتنامه، تجدیدنظر و واخواهی فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/