نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

جشنواره بین‌المللی تئاتر کوتاه ارسباران برگزار می‌شود

1401/10/26 - 10:46 - کد خبر: 85440
احمد محرم زاده

نصر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کوتاه ارسباران در اهر خبر داد و گفت: قول مساعد برگزاری جشنواره را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردیم که به زودی شاهد برگزاری این جشنواره در این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش نصر، احمد محرم‌ زاده، یکشنبه شب، 25 دیماه، در سی و ششمین گردهمایی موسیقی و ادبیات عاشیقلار در شهرستان اهر افزود: منطقه ارسباران به مرکزیت شهرستان اهر مهد و مرکز هنر است که جشنواره‌های متعدد هنری، فرهنگی و تئاتر کوتاه نیز در این شهرستان برگزار شده است.
وی به برگزاری جشنواره بین‌المللی عاشیقلار نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم این جشنواره با حمایت وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهرستان اهر و در بهترین فصل سال برگزار شود.
محرم‌زاده، همچنین خواستار حمایت همه جانبه مسئولان از هنرمندان منطقه ارسباران و شهرستان اهر شد و افزود: هنرمندان با هنر خود خلقت خداوند و عظمت خداوند را به زبان می‌آورند که باید بیشتر مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرند.
وی شجاعت، دلیری و قدرت مردم منطقه ارسباران را در حمایت و ایستادگی حکومت‌های مرکزی در طول تاریخ و حتی پیروزی انقلاب اسلامی مثال زدنی عنوان کرد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در ادامه از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خواست با حمایت های خود کم لطفی‌ها و بی عدالتی‌های مدیران گذشته استانی را نسبت به شهرستان اهر و منطقه ارسباران تلافی کند.
فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم با اشاره به دریافت نشان درجه یک هنری توسط استاد عاشیق ولی الله عبدی در سن بیش از هشتاد سالگی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست این نشان را برای هنرمندان خصوصاً هنرمندان عاشیقی در سنین پایین تر اعطا نمایند.
ابوالفضل غنی زاده با تاکید بر حمایت همه جانبه مسئولان فرهنگی و هنری به هنرمندان و عاشیق های منطقه ارسباران و شهرستان اهر گفت: امیدواریم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و سایر نهادها دومین جشنواره بین المللی عاشیقلار در شهرستان اهر و منطقه ارسباران برگزار شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار