توفارقان از حذف زودهنگام نجات یافت/

خطر از بیخ گوش بسکتبال استان گذشت

1401/10/24 - 16:06 - کد خبر: 85330
بسکتبال

نصر: تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر از خطر حذف زودهنگام از لیگ برتر به دلیل اتفاقات دیدار با صنایع هرمزگان نجات یافت و در لیگ برتر ماندنی شد.

به گزارش نصر، تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر، تنها نماینده استان در لیگ برتر بسکتبال ایران که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند به دلیل عدم حضور در گرگان با باخت فنی مواجه شده بود و تنها یک باخت فنی دیگر احتیاج داشت تا غزل خداحافظی از لیگ برتر را بخواند که دیدار هفته گذشته این تیم مقابل صنایع هرمزگان ناتمام ماند و این تیم در یک قدمی حذف قرار گرفت.
پس از این اتفاق زمزمه های زیادی مبنی بر اتمام کار این تیم به گوش می رسید که با تلاش های هیات بسکتبال استان و مدیر کل ورزش و جوانان استان و پیگیری های مستمر مبنی بر اشتباهات داوریهرم و سایر اتفاقات که باعث ناتمام ماندن این بازی شده بود، مانع از محکوم شدن این تیم شده و توفارقان آذرشهر همچنان در لیگ برتر ماندگار شد.
باتوجه به پیگیری های نصر از روند پیگیری این موضوع اعلام می شود هیات بسکتبال استان و در راس آن گوهرخانی در این چند روز تمام تلاش خود را با کمک حبیب ستوده نژاد انجام دادند تا تنها نماینده استان اولین تیم کنار رفته از لیگ برتر بسکتبال کشور نباشد.
سیامک گوهرخانی، رئیس هیات بسکتبال استان هم در گفتگو با خبرنگار نصر این خبر را تایید و حمایت جدی و در حد توان هیات از این تیم را اعلام کرد. 
گفتنی است جزئیات تکمیلی این خبر به زودی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار