خبر/

چشمک قهرمانی به مس سونگون ورزقان

1401/10/24 - 09:45 - کد خبر: 85280
تیم فوتسال مس سونگون

نصر، تیم مس سونگون ورزقان با برد مقابل فرش آرای مشهد یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

به گزارش نصر، تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال میزبان فرش آرای مشهد بود. این دیدار از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی آغاز شد و شاگردان اسماعیل تقی پور موفق شدند با کسب پیروزی در آن صدرنشینی مقتدرانه خود را حفظ کنند. آنها با ۵۷ امتیاز و ۹ امتیاز بیشتر از گیتی پسند فاصله زیادی تا مسجل کردن قهرمانی خود ندارند.
مس سونگون ورزقان تنها ده ثانیه بعد از به صدا در آمدن سوت شروع، توسط مهدی جاوید گل‌ اول را وارد دروازه حریف کرد. با بازی دفاعی تیم حریف شاهد بازی کم افت و خیزی در ادامه کار بودیم به گونه‌ای که میزبان با همین یک گل و برتری ۱-۰ راهی رختکن شد.
نارنجی پوشان نیمه دوم را هم با برتری مطلق نسبت به تیم فرش آرا آغاز کردند و بعد از چند موقعیت خطرناک، در دقیقه ۲۸ با پاس زیبای احمدی و ضربه مجبتی پارساپور به گل دوم رسیدند و در دقایق ۳۳ و ۳۷ و ۳۹ گل‌های سوم، چهارم و پنجم را توسط سالار آقاپور، مهدی جاوید و بلال اسمعیلی زدند.
به این ترتیب نوزدهمین برد مس سونگون ورزقان در بیست و یکمین هفته از مسابقات رقم خورد تا این تیم شمار امتیازات خود را به ۵۷ برساند. این تیم در بازی امروز همچنین شمار گل‌های خود را نیز سه رقمی کرد.
اسماعیل تقی پور، سرمربی مس سونگون در خصوص پیروزی تیمش مقابل فرش آرا در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال گفت: ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و خوشحالم که پیروزی را به‌دست آوردیم. با توجه به تاکتیک تیم حریف، شرایط متفاوتی را تجربه کردیم اما بچه‌ها مثل همیشه فقط روی برد متمرکز بودند و آن را کسب کردند.
او افزود: سبک بازی فرش آرا را در طول هفته آنالیز کرده بودیم و آمادگی رویارویی با پاور پلی طولانی‌مدت آنها را داشتیم. در نیمه دوم این برنامه را ادامه دادیم و نتیجه آن زدن ۴ گل دیگر بود.
سرمربی مس سونگون ورزقان در واکنش به حفظ فاصله مقتدرانه با تیم دوم و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی تاکید کرد: اول از همه لطف خدا شامل حال ما شده و از این بابت شکرگزاریم. ضمن اینکه مجموعه مس سونگون ورزقان از مدیرعامل ورزشی‌اش آقای خطیبی تا اعضای هیئت مدیره و مسئولان استانی و شهر ورزقان همگی بی‌وقفه برای موفقیت تیم زحمت می‌کشند و همین خود عاملی مهم برای رسیدن به چنین روند قابل توجهی است؛ در درون تیم هم از اعضای کادر فنی تا تک‌تک بازیکنان با تعهدی مثال زدنی از شروع کار تلاش کرده‌اند و مزد چنین شرایطی به نظرم فقط قهرمانی است.
او در رابطه با سه رقمی شدن تعداد گل‌های زده تیمش گفت: این رکورد باعث خوشحالی ماست و نشان می‌دهد چه تیم باکیفیتی هستیم. امیدوارم با مسجل کردن قهرمانی این رکورد هم شیرین‌تر شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار