با حکم وزیر کشور/

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی منصوب شد

1401/10/22 - 17:02 - کد خبر: 85221
یحیی حسین خانی

نصر: با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، یحیی حسین خانی به عنوان معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی منصوب شد. 

به گزارش نصر، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی امروز ۲۲ دیماه در جلسه تکریم و معارفه معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی، با اشاره به ویژگی های استان و مرزهای طولانی و همسایگی با سه کشور، اظهار کرد: با وجود تهدیدات امنیتی در آن سوی مرزها و تلاش دشمنان اسلام و انقلاب در برهم زدن آرامش و امنیت مردم، با تلاش و مجاهدت های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت پایدار در استان برقرار بوده و مردم‌ استان به عینه شاهد این امنیت هستند.
استاندار آذربایجان‌غربی با برشمردن برخی از توطئه‌های دشمنان برای ناامن‌ نشان دادن کشور و استان و تلاش در این زمینه، افزود: افزایش ۸۹ درصدی کشف سلاح و مهمات بخصوص سلاح های جنگی در مرزهای استان، نشان می دهد دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم برنامه ریزی کرده اند، اما نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی کشور با هوشیاری و اقتدار تمامی این توطئه‌ها را نقش بر آب کرده اند.
وی در ادامه بر مردمی سازی امنیت و تامین معیشت مردم و به ویژه مرزنشینان تاکید کرده و گفت: هر زمانی خود مردم‌ برای تامین امنیت پایدار پای کار بوده اند، شاهد برقراری امنیت پایدار بوده ایم.
معتمدیان همچنین از برنامه دولت سیزدهم برای ساماندهی کوله بری و تامین معیشت و اشتغال مرزنشینان در کشور خبر داده و افزود: این طرح در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی فرستاده شده و امیدواریم بعد از تصویب و اجرا، شاهد رفع بسیاری از مشکلات معیشتی مرزنشینان باشیم. 
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای رضا ابراهیمی سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، یحیی حسین خانی به عنوان معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی معرفی شد.
حسین خانی پیش از این سوابقی همچون فرمانده گردان عملیاتی شرق کشور، فرمانده تیپ امیر المومنین ناجا، فرمانده یگان ویژه استان تهران و فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی را در کارنامه کاری خود دارد. 
انتهای پیام/

پژوهشیار