فرمانده انتظامی:

۱۲ واحد صنفی در مراغه پلمب شد

1401/10/20 - 17:22 - کد خبر: 85082
پلمپ

نصر: فرمانده انتظامی مراغه به اجرای طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی و ارگان‌های مربوطه در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح طی یک هفته گذشته ۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

به گزارش نصر، سرهنگ توحید فارسی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با اجرای این طرح از ۱۶۴ واحد صنفی بازدید شد و علاوه بر پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف، ۹ واحد صنفی دیگر نیز به دلیل بی‌توجه به اخطارهای داده‌شده پلمب شد.
وی با بیان اینکه ۳۸ واحد صنفی متخلف نیز اخطار دریافت کردند، ابراز امیدواری کرد که اصناف شهرستان ضمن رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان و مصرف‌کنندگان، پلیس را در برقراری امنیت اقتصادی جامعه بیش از پیش یاری کنند.
حدود ۱۵ هزار کاسب در این شهرستان فعالیت دارند که متاسفانه بیش از هفت هزار نفر از آنان فاقد پروانه کسب هستند و ساماندهی و صدور پروانه برای این کاسبان در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.
اصناف مراغه در چهار بخش تولیدی، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی قابل دسته‌بندی هستند و بر اساس آمارها، بیشتر اصناف شهرستان در بخش‌های توزیعی و تولیدی فعالیت دارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار