خبر/

بیانیه ای علیه شارلی ابدو‌فرانسوی

1401/10/20 - 15:03 - کد خبر: 85062
بیانیه

نصر: مجمع بسیج سپاه آذربایجان شرقی در محکومیت کاریکاتورهای نشریه شارلی ابدو فرانسوی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش نصر، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
بار دیگر نشریه بدنام (شارلی ابدو فرانسوی) که تا کنون تمسخر ادیان آسمانی مانند مسیحیت و اسلام را  در کارنامه سیاه خود دارد، توهین به مذاهب و رهبران دینی را در دستور کار خود قرار داده است.
آزادی دروغین و طنز آلود بیان در قانون فرانسه که در مقابل توهین به رئیسان جمهور خود و حتی نقد بر هولوکاست را توسط فیلسوف معروف فرانسوی آقای (روژه گارودی) را بر نمی تابد و در مقوله آزادی بیان قرار نمی گیرد، اما توهین به سایر ادیان و رهبران آن مشمول آزادی بیان فرانسوی می شود.
سوال اینجاست که چرا این نشریه هتاک در نقد اسلام کاریکاتوری از (داعش) این مترسک آمریکایی، سعودی و جمهوری فرانسوی و  شرکای اروپایی که به نام اسلام ساخته اند، منتشر نمی کنند؟!
بدیهی است دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران، در زمانی که اغتشاشات ساخته و پرداخته اتاق های فکر استکبار در ایران اسلامی رو به زوال بوده ، با این اقدامات سخیف ، به خیال ابلهانه خودشان بر کالبد بی جان براندازان تجزیه طلبان می دمند و هر از گاهی، یک روز از تریبون ملکه و روزی از تریبون ابو ارّه بن سلمان و روزی از پستوی کاخ الیزه و مدام از سوی کاخ سیاه فرمان خاموش شدن چراغی را که ایزد برافروخته است را صادر می کنند  و در آرزوی خاموش کردن این شمع جمع آزادگان جهان و زدن ستون خیمه انقلاب اسلامی هستند.
مجمع عالی بسیج استان آذربایجان شرقی، ضمن محکوم کردن این اقدام زشت، خصمانه و پر عقده دشمنان قسم خورده اسلام و ملت مبارز ایران اسلامی اعلام می دارد:
1- وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن مسئول دانستن دولت فرانسه از عواقب این اقدام بی شرمانه ، با اقدامات موثرتر از طریق دیپلماسی قوی ، آن دولت را تحت فشار قرار دهند.
2- از فعالان حقوق بشری و جامعه حقوقدانان جهان اسلام و فعالین فرهنگی و هنرمندان متعهد و انقلابی خواستاریم تا با مجموعه اقدامات حقوقی، فرهنگی، سیاسی، واقعیت حقوق بشری دوگانه فرانسوی را به همراه اقدامات فرهنگی ، هنری تبیین و بر ملا نمایند.
3- ما امت مسلمان و بسیجیان جان برکف بنا به وصیت سردار شهید سرافراز جهان اسلام قاسم سلیمانی، از (حرم) که جمهوری اسلامی است ، دفاع خواهیم کرد و از اصول انقلاب که (ولایت مطلقه فقیه) است تا پای جان محافظت کرده و بار دیگر میثاق خود را با هر حکم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید کرده و مطمئن تر از هر زمان در گام دوم انقلاب، در تمدن سازی نوین اسلامی پشتیبان ولی فقیه زمانمان خواهیم بود تا به مملکت اسلامی مان آسیبی وارد نشود.
انتهای پیام/

پژوهشیار