انتقاد سرمربی تیم امید تراکتور از قضاوت داوران/

محمدپور: مثل آب خوردن، حق‌مان را می‌خورند‌

1401/10/19 - 13:32 - کد خبر: 84976
رامین محمدپور

نصر: سرمربی تیم امید تراکتور با انتقاد از وضعیت قضاوت داوران در لیگ برتر امید، گفت: متأسفانه مثل آب خوردن حق‌مان را می‌خورند و کسی هم پاسخگو نیست.

به گزارش نصر، «رامین محمدپور» در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت تیم امید تراکتور، اظهار داشت: چهار هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر امید باقی مانده و تراکتور تنها سه امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد. معتقدم امسال می‌توانیم به قهرمانی مسابقات دست یابیم.
وی با انتقاد از اتفاقات رخ داده در بازی‌های اخیر تیم امید تراکتور، توضیح داد: بازی ملوان دریایی سیرجان تا دقیقه 95 یک بر صفر از رقیب پیش بودیم و با اینکه وقت تلف شده تمام شده بود، داور سوت پایان را نمی‌زد تا اینکه با تصمیم عجیب علیه تراکتور اعلام پنالتی کرد و بازی به تساوی کشید. این تصمیم داور بازی را متشنج کرد؛ با این حال بازیکنان را کنترل کردیم تا از بازی‌های بعدی محروم نشوند.
محمدپور ادامه داد: برخی افراد 90 دقیقه از پشت فنس، داور و بازیکنان ما را تهدید می‌کردند. من به داور بازی هم حق می‌دهم؛ چرا که از ترس جانش به نفع میزبان پنالتی گرفت.
وی در خصوص اتفاقات بازی با فولاد خوزستان نیز گفت: داور در این بازی پنالتی ما را نگرفت، بازیکن حریف را اخراج نکرد و در سوی دیگر از گل آفساید فولاد چشم پوشی کرد.
سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: همچنین در بازی با ذوب آهن نیز داور پاس رو به عقب را آفساید اعلام کرد و در صحنه‌ای دیگر، پنالتی صد درصد را ضربه کاشته بیرون محوطه گرفت.
وی در پایان تأکید کرد: بعد از هر بازی گزارش اتفاقات را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم، ولی تاکنون رسیدگی نشده است. من عاجزانه از فدراسیون و کمیته داوران تقاضا می‌کنم در هفته‌های پایانی لیگ برتر امید، با وسواس بیشتری داورها را انتخاب کنند. مطمئن باشید اگر قضاوت‌ها عادلانه بود، اکنون صدرنشین بودیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار