خبر/

جزئیات تعطیلی مدارس در آذربایجان شرقی / دوشنبه 19 دی ماه

1401/10/18 - 23:28 - کد خبر: 84945
معلم، مدارس

نصر: به علت بارش برف، روز دوشنبه 19 دیماه برخی مدارس استان آذربایجان شرقی تعطیل یا غیر حضوری شد.

به گزارش نصر، اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: روابط عمومی اداره کل آموزش و‌پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:براساس تصمیم ماخوذه در کارگروه مربوطه در پی افزایش بارش برف در ساعات آینده و تشدید برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه، مدارس این نواحی و منطقه روز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و در بستر شاد پیگیری خواهد شد.
بر این اساس امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیرحضوری برگزار می شود طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور  به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.
با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه هریس و خواجه، ترکمنچای و چاراویماق مدارس مقطع پیش دبستانی فردا دوشنبه ۱۹ دی ماه تعطیل خواهد بود.
در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر این مناطق هم فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
در منطقه هشترود در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهد بود.
در منطقه نظرکهریزی، مدارس در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در مقطع ابتدایی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
در منطقه هوراند و کندوان، مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح فعالیت آموزشی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
در منطقه مراغه، مدارس در مقطع پیش دبستانی تعطیل و  مدارس روستایی تمام مقاطع تحصیلی غیرحضوری و در مقطع ابتدایی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری در شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و از طریق شاد پیگیری می شود.
در نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه، مدارس مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
در مناطق مهربان و سراب و کاغذکنان ، مدارس پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی دولتی و غیر دولتی در شیفت صبح روند آموزش غیرحضوری و از طریق شبکه شاد پیگیری می شود.
بر این اساس امتحانات داخلی مدارس طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور  به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار