مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند:

پناهگاه حیوانات تبریز تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد

1401/10/12 - 13:38 - کد خبر: 84505
پناهگاه حیوانات

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از بهره برداری از پناهگاه حیوانات تبریز تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش نصر، حبیبه هراتی در ششمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت پناهگاه حیوانات چند ماه دچار وقفه شده بود که با پیگیری های لازم، مشکلات حل شده و تلاش می کنیم تا پایان سال‌جاری این پناهگاه را به بهره برداری برسانیم.
وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۸.۵ هکتار با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در دست اجرا است که در این مجموعه ساختمان کلینیک با سازه پیش ساخته بتنی و محل نگهداری برای سگ‌ها تعبیه می‌شود.
هراتی خاطرنشان کرد: مراحل زنده گیری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب شهری با استفاده از داروهای بیهوشی و امکانات لازم در تمام مناطق دهگانه شهرداری تبریز انجام می‌گیرد. ضمن اینکه در کلیه مناطق اکیپ زنده گیری سگ‌های بلاصاحب با خودروهای مخصوص راه اندازی و مجهز شده است.
وی با بیان اینکه با تمام توان پیگیر تکمیل پروژه پناهگاه نگهداری حیوانات شهری هستیم، گفت: سگ‌های بلاصاحب تبریز پس از زنده گیری توسط شهرداری با مشارکت کارشناسانی از اداره کل دامپزشکی تبریز عقیم سازی شده و علیه بیماری هاری واکسینه می‌شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند عنوان کرد: احداث پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز در سال جاری اقدامی مهم و اساسی در ساماندهی سگ‌های بلاصاحب است که با عقیم‌سازی آنها در این مرکز، می‌توان جمعیت سگ‌های بلاصاحب را بهتر از قبل کنترل کرد.
سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار