خبر/

مس‌سونگون روی ریل پیروزی باقی ماند

1401/10/08 - 20:48 - کد خبر: 84334
مس سونگون

نصر: مس‌سونگون ورزقان درچارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتسال موفق به کسب پیروزی مقابل صنایع پشتیبان هرمزگان شد.

به گزارش نصر، تیم های مس سونگون ورزقان و صنایع پشتیبان هرمزگان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هشتدی‌ماه در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری پنج بر سه لاله های نارنجی آذربایجان به اتمام رسید.
بازی با نمایش طوفانی مسی‌ها آغاز شد و ضربه پای راست حمید احمدی با تیرک عمودی دروازه تیم میهمان برخورد کرده و به طرزی خطرناک از کناره دروازه به بیرون رفت.
لحظاتی بعد شاگردان تقی‌پور با ارائه کار ترکیبی و چشم‌نواز موقعیتی را روی دروازه صنایع پشتیبان ایجاد کردند و مهدی جاوید موفق شد در دهانه دروازه توپ را راهی قاب فلزی هرمزی‌ها کند.
چند ثانیه پس از به ثمر رسیدن گل نخست مس باری دیگر صاحب موقعیتی مشابه شده و مهدی جاوید گل دوم را هم به نام خود ثبت کرد.
در ادامه کار، شاگردان تقی‌پور با ترتیب یک ضد حمله تند و تیز و توپی که توسط حمزه کدخدایی به موتور گلزنی مسی‌ها رسید توانستند به گل سوم دست پیدا کنند تا مهدی جاوید در ۲۰ دقیقه نخست هتریک خود را رقم بزند.
مسی‌ها در نیمه نخست سواره بازی شده و عرصه را برای میهمان تنگ کردند تا این نیمه با برتری سه بر صفر مس‌سونگون به پایان برسد.
نیمه دوم بازی با نمایش درخشان میهمان آغاز شد و هرمزی ها با ضدحمله‌ای تند و تیز توسط علی جوذری یکی از گل های خورده را جبران کردند تا حساب کار سه بر یک شود.
سپس حمید احمدی با ضربه از راه دور خود توپ را در کنج دروازه صنایع پشتیبان قرار داد تا بازی چهار بر یک شود.
هرمزی ها طی دو ضد حمله پی‌درپی توسط امیرحسن دهقانی و امین مراد احمدی نتیجه بازی را چهار بر سه کردند.
مهدی جاوید پس از هتریک خود در نیمه نخست، بازهم از گلزنی دست برنداشت و این‌بار با ضربه تماشایی‌اش گل پنجم را برای مس به ثمر رساند تا شمار گل های این فصل خود را به عدد ۳۰ برساند.
در ادامه کار تلاش بازیکنان مس سونگون برای افزایش تعداد گل های زده برای شیرین‌تر کرد پیروزی‌شان و خیز شاگردان دزوال جهت کسب نتیجه دلخواه ثمری نداشت تا بازی دوتیم با برتری پنج بر سه مس سونگون ورزقان به پایان برسد و این تیم کماکان روی نوار پیروزی باقی‌بماند.
مس سونگون ورزقان با کسب این پیروزی ۵۱ امتیازی شده و تکیه خود را به صدر جدول محکم‌تر کرد و صنایع پشتیبان نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه نهم باقی‌ماند.
گفتنی است، مس‌سونگون ورزقان در ایستگاه بیستم این رقابت ها جمعه هفته آینده میهمان قندکاترین آمل خواهد بود و صنایع پشتیبان نیز از مقاومت البرز میزبانی می‌کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار