سرپرست هیئت اسکی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

وضعیت پیست اسکی سهند در هاله ای ابهام

1401/10/05 - 10:31 - کد خبر: 84131
پیست اسکی

نصر: سرپرست هیئت اسکی آذربایجان شرقی گفت: باوجود اعلام آمادگی بخش خصوصی در پیست اسکی سهند ، بدلیل تعلل سهامداران شرکت قوش گلی سهند فعالیت پیست اسکی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش نصر، حسن دباغی‌نژاد، سرپرست هیئت اسکی آذربایجان‌شرقی در گفتگو با نصر در خصوص وضعیت پیست اسکی سهند گفت: با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیئت اسکی استان در راستای واگذاری پیست اسکی سهند به سرمایه گذار بخش خصوصی که از سالهای گذشته شروع شده، به جهت پیچیدگی های مسائل حقوقی و اداری پیش آمده تاکنون ادامه داشته است. 
وی در ادامه افزود: برای تحقق این اتفاق مهم ، با دستور معاونان اقتصادی و عمرانی استاندار، مراحل پایانی واگذاری به بخش خصوصی در حال پیشرفت بود که به جهت سنگ اندازی برخی سهامداران شرکت قوش گلی سهند متوقف شده است.


 
 دباغ نژاد در خصوص عدم تعهد شرکت قوش گلی خاطرنشان کرد: در  در راستای عدم تحقق واگذاری با استعفای مدیر عامل شرکت قوش گلی سهند موافقت کردند تا شرکت مذکور دستخوش تغییرات در حوزه مدیریتی شده و ماحصل این اتفاقات نهایتا منجر به توقف فعالیت ورزشی در پیست‌اسکی گردیده‌است.
سرپرست هیئت اسکی استان در پایان گفت: اداره ورزش و جوانان و در راس آن حبیب ستوده نژاد و هیئت اسکی استان پیگیر واگذاری پیست به بخش‌ خصوصی همچون استان‌های هم‌جوار بوده و عدم توافق با برخی از سهامداران به جهت ادعاهای واهی باعث شد تا منتظر اعلام نتیجه از ارگان ‌های ذیصلاح باشیم و تا حصول نتیجه هرگونه تلاش در راستای پیگیری مطالبات ورزش‌کاران و قهرمانان استان و مسائل پیست را از خود دریغ نخواهیم کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار