فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

دپوی ۵۸ کیلو شیشه در مخفیگاه متهمان

1401/10/04 - 17:04 - کد خبر: 84102
دستگیری

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۵۸ کیلو شیشه در بازرسی از دو باب منزل مسکونی در ارومیه و انهدام یک باند در این خصوص، خبر داد.

به گزارش نصر، سردار"رحیم جهانبخش" گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت باند تهیه شیشه از یکی از کشور‌های همسایه و پخش آن در شهرستان ارومیه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمین شناسایی و با کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت که ۵۸ کیلوگرم شیشه از آن‌ها کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا پنج نفر دستگیر و پنج دستگاه خودرو توقیف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.
سردار جهانبخش در پایان با تقدیر از همکاری‌های خوب و به موقع مردمی با پلیس، افزود: خادمان مردم در انتظامی استان برای ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار