رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی مطرح کرد:

رسانه حلقه گمشده تعامل صنعت و مردم استان

1401/10/04 - 16:13 - کد خبر: 84098
صابر پرنیان

نصر: رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: صنایع بزرگ استان در رابطه با ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت رسانه های محلی کم کاری کرده اند.

به گزارش نصر، صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت استان در دومین نشست مدیران روابط عمومی سازمان های اقتصادی و بخش خصوصی آذربایجان شرقی عنوان کرد: متاسفانه صنایع بزرگ استان در رابطه با ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت رسانه های محلی کم کاری کرده اند.
وی افزود: علی‌رغم اینکه که در ماه‌های اخیر برخی از کارخانه های بزرگ استان نظیر کلرپارس، چرخشگر، تراکتورسازی، ایدم و چند کارخانه فولاد در بحث تولید و فروش رکوردهای جالب و افتخارآمیزی را ثبت کرده اند، اما این رویدادهای مهم به سمع و نظر مردم نرسیده است.
وی اضافه کرد: جامعه ما در این برهه تاریخی شدیدا به اخبار خوب و آرامش بخش نیاز دارد و صنعت استان نیز وظیفه دارد با پخش اخبار امید بخش خود که همگی نیز براساس واقعیت و داده های آماری می‌باشد، این امید را در دل مردم زنده کند.
رئیس سازمان صمت استان تاکید کرد: خوشبختانه در بخش صنعت حرف های زیادی برای گفتن داریم، در بازدید هایی که در چند وقت اخیر از شرکت های دانش بنیان و دیگر مجموعه ها داشتم، تقریبا روند بیشتر صنایع استان روبه رشد است و بیشتر درخواست هایی که از طرف فعالین به سمت ما می آیند مربوط به تامین زمین برای توسعه مجموعه ها می باشد و این خود نشان دهنده پویایی در فضای صنعت استان می باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار