مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

محورهای شریانی کشور باز است

1401/10/04 - 12:25 - کد خبر: 84068
جاده، برف، بارش برف

نصر: مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با وجود بارش برف، تمام محورهای شریانی، اصلی و فرعی کشور باز است و محور مسدودی نداریم.

به گزارش نصر، غلام عباس بهرامی نیا در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر افزود: روز گذشته برخی محورهای فرعی کشور به دلیل بارش برف سنگین در ساعاتی مسدود شد اما با تلاش راهداران، هم اکنون همه راهها باز است و انسداد محور بدلیل بارش برف نداریم.
وی افزود: محور قدیم خرم آباد - پل دختر در استان لرستان به علت سیل مسدود شده و مسافران می توانند از مسیر جایگزین آن یعنی آزادراه خرم آباد - پل زال استفاده کنند.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به سنگینی تردد در برخی محورهای کوهستانی افزود: سنگینی تردد در این محورها به علت لغزنده بودن سطح جاده است.
به گفته بهرامی نیا، طرح زمستانه راهداری از اول آذر آغاز شده و تا آخر اسفند ادامه دارد که در این طرح، 9 هزار و 600 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۱۲ هزار راهدار در آماده باش کامل هستند.
وی همچنین به مردم توصیه کرد: از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به سفر، وضع راه‌ها را از سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ استعلام کنند ضمن اینکه در سفر، حتما زنجیر چرخ، سوخت کافی، مواد غذایی و تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/

پژوهشیار