شهردار تبریز خواستار شد:

همگرایی شهرداری و دستگاه‌های دولتی در راستای تکمیل پروژه‌های شهری

1401/09/30 - 17:00 - کد خبر: 83863
یعقوب هوشیار

نصر: شهردار تبریز خواستار همگرایی بیشتر دستگاه‌های دولتی در اجرای پروژه‌های عمرانی راکد و نیمه‌تمام شهری شد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار شهردار تبریز پیش از ظهر امروز به همراه عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از چند پروژه بزرگ عمرانی، بازدید کرد.
یعقوب هوشیار در جریان این بازدید اظهار کرد: چند پروژه عمرانی بزرگ همچون پروژه صاحب‌آباد و مسجد حسن پادشاه داریم که نیازمند همراهی دستگاه‌های دولتی است.
وی افزود: هدف از این بازدیدها ارائه پروژه‌هایی چون پروژه خدماتی تجاری راه و شهرسازی در جوار مسجد کبود، پروژه نیمه تمام صاحب آباد و پروژه اتصال اتوبان پیامبر اعظم (ص) به مدیران بسیج بود که بتوانیم در سال ۱۴۰۲ ردیف بودجه ویژه‌ای برای آنها پیش‌بینی کنیم.
هوشیار خاطرنشان کرد: در پروژه اتصال آزادراه پیامبر اعظم (ص) به میدان بسیج با برخی از دستگاه‌های دولتی مسائلی وجود دارد که نیازمند همگرایی و هم‌افزایی در این پروژه هستیم.
وی یادآور شد: امیدوارم با همکاری و حمایت استاندار، نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر شاهد پیش‌بینی پروژه‌های متنوع در بودجه سال ۱۴۰۲ باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار