فرمانده مرزبانی فراجا:

عده‌ای می‌خواهند تنور اغتشاش را گرم و با وارد کردن سلاح‌ کشور را ناامن کنند

1401/09/28 - 16:16 - کد خبر: 83645
سردار احمد علی گودرزی

نصر: فرمانده مرزبانی فراجا گفت که در سه ماهه گذشته تنها ۴۰۰ قبضه اسلحه و ۸۰ هزار فشنگ در مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش نصر، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی خرمشهر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته مرزبانان در هورالعظیم و منطقه عمومی خرمشهر در نقطه صفر مرزی در عملیات‌های گسترده موفق به کشف دو محموله قاچاق سلاح شدند.
وی افزود: در کشفیات شب گذشته مرزبانی استان خوزستان، مرزبانان ۲۳ هزارو ۷۷۳ فشنگ جنگی، ۳۳ هزار فشنگ سلاح جنگی از نوع m۱۶، کلت کمری و کلاشینکف را کشف و ضبط کردند و یکی از قاچاقچیان نیز به هلاکت رسید و دو نفر از آنان دستگیر شدند.
گودرزی با بیان اینکه افراد دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند، اظهارکرد: طی چند وقت گذشته اعضای ۱۹ باند قاچاق مهمات و سلاح هم در هورالعظیم با هوشیاری مرزبانان دستگیر و منهدم شده‌اند. این اقدامات مهم با همکاری مرزبانی کشور عراق، سربازان گمنام امام زمان (عج)،   انتظامی و سپاه پاسداران محقق شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر عده‌ای هستند که می‌خواهند تنور اغتشاش را گرم کنند و با وارد کردن سلاح‌های قاچاق شرایط کشور را ناامن کنند، مرزبانان این افراد را در نقطه صفر مرزی زمین گیر کردند و هفت تن از اشرار را نیز به هلاکت رساندند.  
به گفته فرمانده مرزبانی فراجا در سه ماهه گذشته؛ ۴۰۰ قبضه اسلحه که عمده آنها اسلحه کلت کمری و ۸۰ هزار نوع فشنگ در اروند رود و مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.
بر اساس اعلام سایت پلیس، گودرزی گفت: در عملیاتی دیگر نیز مرزبانان ما در چابهار با یک گروه مسلح در بندر جاسک درگیر شده‌اند، سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر از جمله مخدر صنعتی و سلاح و مهماتی که به دریا انداخته‌اند از آنان کشف شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار