مدیرعامل باشگاه مس سونگون:

مربیان بومی در صورت فراهم بودن شرایط فراتر از غیربومی ها عمل می کنند

1401/09/27 - 11:07 - کد خبر: 83482
مس سونگون

نصر: مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان بر حمایت از مربیان بومی تاکید کرد و گفت: اگر به مربیان بومی فرصت و امکانات غیربومی‌ها را بدهیم کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

به گزارش نصر، رسول خطیبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به عنوان فردی ورزشی که در زمینه مربیگری نیز فعالیت کردم در استان به حقم نرسیده ام و امروز به عنوان مدیرعامل یک باشگاه، اجازه نخواهیم داد تا حقی از مربیان بومی ضایع شود و پشت آنها ایستاده ام و از برنامه هایشان در تیم های مختلف حمایت خواهم کرد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر هدایت تیم های حاضر باشگاه در رقابت های کشوری را مربیان بومی برعهده دارند و عمکلرد بسیار خوبی تا به اینجا داشته اند و مطمئن هستم اگر حمایت ها ادامه یابد این مربیان بیش از این پیشرفت خواهند کرد.
وی به تیمداری باشگاه در رشته های مختلف و صدرنشینی آنها اشاره کرد و گفت: با اینکه در ابتدای فصل ستاره های زیادی از تیم فوتسال جدا شد و هیچ کس امیدی به این تیم نداشت اما با آمدن اسماعیل تقی پور به عنوان سرمربی این تیم، فوتسال مس سونگون متحول شد و در حال حاضر با اختلاف هشت امتیاز در صدر جدول است.
خطیبی با بیان اینکه با حمایت‌های صنایع مس و مسئولان استان و البته تحمل سختی های بسیار، تیم فوتبال باشگاه را نیز راه‌اندازی کردیم، ادامه داد: برای تشکیل یک تیم کامل که اولین فصل حضورش را تجربه می‌کرد، کار سختی در پیش داشتیم. با برنامه‌ریزی، کادر فنی خوب و تلاش کل مجموعه یک تیم تقریباً بومی را روانه مسابقات کرده و یوسف بخشی زاده از مربیان بومی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردیم که خوشبختانه با ایستادگی وی و حمایت باشگاه، این تیم نیز در حال حاضر در صدر جدول لیگ دو قرار دارد.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون همچنین به تیمداری این باشگاه در رشته والیبال اشاره کرد و افزود: مجوز تیم والیبال را خیلی دیر گرفتیم و ابتدا می‌خواستیم از سال آینده تیمداری را آغاز کنیم اما به والیبال دوستان استان قول داده بودم و خیلی سریع با کمک عادل بناکار و پیشکسوتانی چون صداقت و تاجری تیم را جمع‌وجور و روانه مسابقات کردیم که تا به این جای کار هم خوب نتیجه گرفته اند و در مکان دوم است.
خطیبی اضافه کرد: البته تیم مشکل یار داشت که در نیم فصل کادر فنی برای تقویت تیم لیست ۶ بازیکن را به باشگاه داد که جذب شدند و تیم ازنظر فنی بهتر شده و اکنون مدعی صعود به لیگ برتر است.
وی با بیان اینکه به رغم محدودیت بودجه سه تیم مدعی را روانه مسابقات کرده ایم گفت: از طرف صنایع مس و مس آذربایجان حمایت شدیم و دلگرم به آینده هستیم تا ورزش استان و شهرستان ورزقان سرپا باشد.
خطیبی ادامه داد: رشته های انفرادی نیز مورد حمایت کامل باشگاه است و عملکرد خوبی در تکواندو و دومیدانی داشته ایم و این حمایت ها تا ایستادن ورزشکاران در قله افتخار ورزش کشور ادامه خواهد داشت.
وی به فعالیت باشگاه در رشته های پایه و حمایت از ۱۰ رشته ورزشی در این عرصه اشاره کرد و گفت: در ورزقان بیش از ۷۰۰ ورزشکار تحت پوشش باشگاه هستند و همه آنها در آینده به سرمایه های باشگاه تبدیل خواهند شد و اعتقاد دارم هزینه در این زمینه سرمایه گذاری برای آینده است.
وی با قدردانی از عوامل باشگاه و حامیان ان اظهار کرد: هر شخصی از باشگاه و جوانانی که در مجموعه‌ فعالیت دارند حمایت کند، دوستدار و دلسوز واقعی ورزش آذربایجان است.
باشگاه مس سونگون در رشته های فوتسال، والیبال، فوتبال، تکواندو، شطرنج، شیرجه، شمشیربازی و وزنه برداری تیمداری می کند و تیم فوتسال در صدر لیگ برتر، فوتبال در صدر لیگ دو، والیبال در رده دوم لیگ یک و تکواندو در رده دوم لیگ برتر جای دارند.
انتهای پیام/

پژوهشیار