خبر/

سپیده امینی نائب قهرمان کاتای انفرادی آسیا

1401/09/27 - 09:21 - کد خبر: 83469
سپیده امینی

نصر: سپیده امینی، نماینده کاتا انفرادی زیر ۲۱ سال دختران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا  به عنوان ارزشمند نایب قهرمانی دست یافت.

به گزارش نصر، کاتاکارمطرح کشورمان در دور اول این مسابقات در تاشکند ازبکستان در گروهی سخت و دشوار توانست حریفانی از کشورهای اندونزی،هنگ کنگ،فیلیپین ،ازبکستان وهندرا مغلوب نماید.
امینی با درخشش در دور اول و با قرارگیری در جایگاه نخست به دور دوم رسید.
کاتاروی جوان ایران در دور اول با امتیاز24.94 علاوه بر قرار گیری در رده اول از سد حریف اندونزیایی خود که نایب قهرمان رده های امید جهان بود نیز عبور کرد.
در دور دوم سپیده امینی با نمایشی بی نقص با اقتدار مارزلا سکاراندونزیایی و دارنده مدال نقره جهان  را با امتیاز  24.14 شکست دادوبه دیدار پایانی راه یافت.
امینی در جدال فینال کاتای انفرادی قهرمانی آسیا مقابل میراسا اوچی دارنده عنوان قهرمانی جهان در رده های امید قرار گرفت وعلی رغم تلاش فراوان امتیاز 24.54 کسب کرد تا با توجه به امتیاز 25.02حریف ژاپنی با اختلافی اندک در رده دوم قرار گیرد.
بدین ترتیب سپیده امینی در ادامه مسیر درخشش خود توانست عنوان با ارزش نائب قهرمانی کاتای انفرادی آسیا و نشان ارزشمند نقره مسابقات کاتای انفرادی ازبکستان در رده زیر21 سال دختران را تصاحب کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار