مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز:

اطلس اجتماعی و فرهنگی مناطق تبریز تهیه می‌شود

1401/09/26 - 15:18 - کد خبر: 83419
امیر نصیربیگی

نصر: مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از تهیه اطلس اجتماعی و فرهنگی مناطق تبریز تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش نصر، امیر نصیربیگی پیش از ظهر امروز در سومین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: اطلاعات فعلی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی مناطق مختلف تبریز کارآمد نبوده و اطلاعات جامعی همچون سرانه موسیقی، مطالعه، ورزش مناطق در دسترس نیست.
وی افزود: باید ضریب نفوذ برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز احضا و نیازهای مناطق در این حوزه‌ها تأمین شود.
نصیربیگی مشارکت مردم را مهمترین هدف برنامه‌های فرهنگی اعلام کرده و گفت: هدف شهرداری تبریز تنها اجرای برنامه و تحمیل آن به شهروندان نیست و مشارکت مردم به عنوان رکن اساسی این برنامه‌ها در حصول دستاوردهایی همچون شناسایی افراد مستعد مهم است.
وی اضافه کرد: برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز باید مشارکت‌پذیری و مسئولیت‌پذیری در بین آحاد جامعه را نهادینه کند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اعلام برگزاری جشنواره زمستانه این سازمان پس از ایام فاطمیه تأکید کرد: تلاش داریم در حوزه توزیع عادلانه خدمات فرهنگی، حضور بیشتری در مناطق کم‌برخوردار شهر داشته باشیم.
وی یادآور شد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از تشکل‌های مردم‌نهاد نیز دعوت به عمل آورده و از برنامه‌های فرهنگی آنها حمایت می‌کنیم.
سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار