خبر/

تجلیل از داوران و برگزیدگان جشنواره «فانوس» در تبریز

1401/09/26 - 13:08 - کد خبر: 83404
اولین جلسه

نصر: از داوران مرحله استانی و برگزیدگان مرحله ملی جشنواره تولیدات هنری «فانوس» با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی تجلیل شد.

به گزارش نصر، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، در این مراسم با اشاره به نقش هنر در انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمن در پی کمرنگ ساختن و تحریف دفاع مقدس است، هنرمندان می‌توانند با زبان گویای هنری و با تکیه بر ابتکار و خلاقیت، واقعیت‌های این حماسه بزرگ را به جامعه منعکس کنند.
امیر دریادار رضا عباسی، خطاب به هنرمندان گفت: از همه هنرمندان استان دعوت می‌کنیم با ایده‌پردازی‌های خود، در زمینه طرح‌ها و برنامه‌های هنری نظیر سینما، تئاتر، موسیقی و ... و همچنین تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ما را یاری کنند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به میزبانی استان در دوره آتی جشنواره ملی فانوس افزود: همه فعالان عرصه هنر و فرهنگ استان به‌ویژه علاقه‌مندان به حوزه دفاع مقدس باید با مشارکت فعالانه خود کمک کنند تا میزبانی شایسته‌ای در این دوره از جشنواره داشته باشیم.
در این مراسم از ناصر یاری، طاهر پورمحمد، مهداد کرباسی، ابراهیم معصومی و فرهود بحری کرمی تجلیل به‌عمل آمد.
همچنین از کریم متقی، مهداد کرباسی، نادر فرجی، مینا اکبری ناصر، وحید منافی، محمود فیضی، فرید اسلامی، صابر بقال اصغری، عبدالحسین امیرخیزی اعضای هیئت داوران مرحله استانی جشنواره ملی فانوس و غلامرضا میرزازاده، داور جشنواره ترنم فتح شهرام خزرایی و میثم حبیبی، داوران جشنواره تئاتر سنگر تقدیر شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار