توسط معاون اول رییس جمهور صورت گرفت؛

مدال افتخار صادرات بر سینه کارآفرین تبریزی

1398/09/11 - 12:28 - کد خبر: 8317
پرویز بیوک پرویز بیوک پرویز بیوک پرویز بیوک پرویز بیوک پرویز بیوک

نصر: مدال افتخار صادرات در همایش ملی تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشور توسط معاون اول رئیس جمهور به "پرویز بیوک" مالک صنایع غذایی داداش برادر (شونیز) اهدا شد.

به گزارش نصر، در مراسم بیست و سومین سالروز ملی صادرات که با حضور معاون اول رییس جمهور، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد از ۴۴ صادرکننده نمونه و ممتاز سال ۱۳۹۸ تجلیل به عمل آمد.

بیش از ۳۰۰ متقاضی در ۱۲ گروه کالایی و خدماتی برای احراز عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این گروه ها شامل کلیه گروه های کشاورزی، گیاهان دارویی، صنایع غذایی، صنایع دستی، دارو و تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی، محصولات شوینده، لوازم خانگی انرژی بر و غیر انرژی بر، خودروسازی، تجهیزات و ماشین الات صنعتی، بازرگانی عمومی و گروه فناوری بالا(HI_TECH) بوده است.

پراکندگی استانی ۴۴ منتخب صادراتی سال ۱۳۹۸ نیز از ۱۴ استان سراسر کشور بوده است.

بیست و سومین سالروز ملی صادرات امروز یکشنبه در سالن اجلاس سران با حضور معاون اول رییس جمهور، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر صمت، نمایندگان مجلس، صادرکنندگان و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

شونیز را بیشتر بشناسیم

کارخانه شكلات‌سازي شونیز باوجود اینکه 10 سال از تاسیسش بیشتر نمی‌گذرد اما تجربه مدیریت بیش از 4 دهه‌ای پرویز بیوک را پشت سر خود دارد و از همین روست که خیلی زود توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار داخلی و خارجی به دست بیاورد؛ پرویز بیوک خود در مصاحبه‌ای دراین‌باره گفته بعد از تاسیس کارخانه برای جذب مشتریان جدید مشکلی نداشته است زیرا همه مشتریان سال‌ها‌‌‌‌‌‌‌ی بسیاری است که او و رویه کارش را در تولیدات محصولات باکیفیت به‌خوبی مي‌‌‌‌‌‌شناسند.

پرویز بیوک مجموعه صنعتی داداش‌برادر شونیز را تا جایی ارتقا داده است که هم‌اکنون بیش از 60 محصول در این کارخانه تولید مي‌‌‌‌‌‌شود و محصولات آنها از طریق نمایندگی ها به نقاط مختلف کشور و استان‌ها ‌‌‌‌‌‌‌ و شهرهای گوناگون ارسال مي‌‌‌‌‌‌شود. علاوه بر این شرکت شونیز ‌در سال‌ها‌‌‌‌‌‌‌ی گذشته در صادرات محصولات موفقیت‌ها‌‌‌‌‌‌‌ی بسیاری به دست آورده است. هم‌اکنون بیش از 3200 نفر در مجموعه صنعتی شونیز مشغول کار هستند و این کارخانه با 80 هزار متر مربع زمین و 43 هزار و 700 ‌متر زیربنا یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌ها‌‌‌‌‌‌‌ی صنعتی شکلات و شیرینی کشور است. ‌
بدون شک بزرگ‌ترین موفقیت پرویز بیوک در سال‌ها‌‌‌‌‌‌‌ی گذشته در کنار تولید محصولات باکیفیت برندسازی بوده است، ‌او در گفت‌وگویی دراین‌باره گفته: «در گذشته برند تنها شامل اسم و پکیج بود در حالی که امروزه موارد دیگری ‌همچون فروش، پخش، وصول و خدمات پس از فروش را نیز دربر مي‌‌‌‌‌‌گیرد و از اهمیت ویژه‌ای برخورد دار است. از ‌همین رو شرکت‌ها‌‌‌‌‌‌‌ی بزرگ برای جلوگیری از آسیب‌ها‌‌‌‌‌‌‌ی احتمالی، بهره‌گیری از چند برند را در دستور کار دارند تا در ‌صورت صدمه دیدن اعتبار یک برند محصولات دیگر دچار مشکل نشوند و در همین راستا بهره‌گیری از چند برند جدید ‌مانند توفیس، ملیکا و رامتین و بازارسازی برای آنها ‌‌‌‌‌‌‌را در دستور کار داریم و البته توانسته‌ایم برای برخی از آنها ‌‌‌‌‌‌‌ ‌جایگاه مناسبی نزد مشتری ایجاد کنیم.»‌

  پرویز بیوک در گفت‌وگویی اعلام کرده که آرزوی او این است که بتواند سالانه بیش از هزار کانتینر محصولات شرکت شونیز را به کشورهای دیگر صادر کند.

... و امروز این کارآفرین موفق تبریز با دریافت مدال افتخار صادرات کشور افتخاری دیگر به نام تبریز و آذربایجان ثبت کرد.

انتهای پیام/

پژوهشیار