به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی انجام می‌شود؛

مرحله منطقه‌ای دومین دوسالانه جشنواره قصه‌گویی «نهال امید» در کتابخانه شهریار تبریز

1401/09/22 - 21:22 - کد خبر: 83138
قصه گویی

نصر: مرحله منطقه ای دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی «نهال امید» با حضور برگزیدگان استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش نصر، پس از پایان رقابت‌های استانی دومین دوسالانه جشنواره قصه‌گویی «نهال امید»، رقابت برگزیدگان استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان با اجرای قصه‌گویی در مقابل داوران منطقه‌ای روز یکشنبه 27 آذرماه به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی در سالن آمفی تئاتر کتابخانه شهریار تبریز برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از ساعت هشت صبح تا 19 عصر یکشنبه 27 آذرماه به تالار قبه زرین کتابخانه شهریار به نشانی تبریز، خیابان امام، جنب شهرداری منطقه ۶ مراجعه نمایند و یا از طریق پیوند www.skyroom.online/ch/tabrizpl.ir/farhanghi به صورت مجازی این مراسم را دنبال کنند.
گفتنی است دومین دوسالانه قصه گویی با عنوان «نهال امید» که از تاریخ یک مرداد ۱۴۰۱ آغاز شد، پس از یک دوره تمدید، ۲۰ شهریورماه به پایان رسید و آثار ارسال شده در آبان ماه به صورت استانی در معرض داوری قرار گرفت.
این جشنواره با همت همکاران تلاشگر و کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج سنت قصه‌گویی، گسترش خدمات جنبی کتابخانه‌ها و ایجاد انگیزه مطالعه، با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب» آغاز به کار کرد و موضوعاتی چون «مسائل روز جامعه»، «موضوعات آزاد»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «شعار سال؛ تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» (موضوع ویژه) نیز به عنوان موضوعات محوری آن درنظر گرفته شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار