قالیباف در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش:

نوآوری نیاز به شجاعت دارد/ مسئله را باید در زمان خودش حل کنیم

1401/09/21 - 10:47 - کد خبر: 82971
محمدباقر قالیباف

نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد و امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند.

به گزارش نصر، محمدباقر قالیباف صبح امروز (دوشنبه ۲۱ آذر ماه) در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر که در محل مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد.
وی بیان کرد: امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند. همه مخصوصاً اشخاصی که جایگاه نظارتی دارند، باید کمک کنند مدیران شجاع در تصمیم‌گیری داشته باشند و نباید وضعیت به شکلی باشد که دست و دل مدیران برای گرفتن یک تصمیم بلرزد.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز باید اقرار کنیم در برخی مسائل قدرت حل مسئله را نداریم و گاهی اوقات قدرت حل مسئله‌ای را داریم، اما آن را در زمان خود حل نمی‌کنیم و مسئله‌ای که در زمان خود حل نشود، ارزش خود را از دست می‌دهد.
قالیباف با بیان اینکه نوآوری یعنی ریسک و تمام فرصت‌هایی که در آن ریسک وجود دارد، گفت: تحول در سازمان‌ها از فرصت‌هایی است که توأم با ریسک است و در اینجا نیازمند نیروهای خلاقی هستیم که شجاع باشند و مجموعه حکمرانی باید از این شجاعت حمایت کنند تا بتوان تحول و نوآوری را داشته باشیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما گاهی قانون می‌نویسیم، اما به اجرای آن توجهی نداریم که باید به این موضوع در مرکز پژوهش‌های مجلس توجه شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار