خمز از کشورش دستیار می‌آورد:

مربی اسپانیایی در آستانه پیوستن به کادرفنی تراکتور

1401/09/20 - 22:26 - کد خبر: 82949
فرانسیسکو پاکو خمز مارتین

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور خواستار اضافه شدن دستیار تمرین‌دهنده به کادرفنی این تیم شده است.

به گزارش نصر، «پاکو خمز» سرمربی جدید و اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور که با حضور و ادامه کار محمد نصرتی، مارکو کاسر و دینکا آلن در کادر فنی این تیم موافقت کرده، در جلسه با مدیران باشگاه خواستار اضافه شدن یک مربی اسپانیایی به‌عنوان دستیار تمرین‌دهنده به‌ جمع کادرفنی شده است.
گفته می‌شود این درخواست سرمربی جدید با موافقت مدیران باشگاه همراه شده و قرار است این دستیار طی روز های آتی به کادر فنی تراکتور اضافه شود.
باشگاه تراکتور در حال تدارک حضور این مربی در تبریز است و در صورت صدور روادید، این مربی اسپانیایی ظرف روزهای آینده به تبریز سفر خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، پاکو خمز که در تیم تراکتور جانشین قربان بردیف شده است، از امروز (یکشنبه) کارش را به صورت رسمی در این تیم آغاز کرده و تمرینات را زیر نظر گرفت.
تراکتوری‌ها پس از بازگشت از اردوی ترکیه، تمرینات خود را زیر نظر مربی بدنساز این تیم استارت زده و ۲ بازی تدارکاتی در تبریز مقابل تیم‌های عقاب این شهر و مس سونگون ورزقان انجام دادند که به ترتیب با نتایج چهار بر صفر و ۲ بر یک برنده شدند.
این تیم که در جدول لیگ برتر فوتبال با ۱۵ امتیاز در رده هفتم جای گرفته، در هفته دوازدهم بیست و نهم آذرماه جاری در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت.
انتهای پیام/ 

پژوهشیار