مدیر کل دفتر صنایعی وزارت صمت خبر داد:

تکذیب مجوز وزارت صمت برای افزایش قیمت دو محصول سایپا

1401/09/19 - 17:35 - کد خبر: 82835
سایپا

نصر: مدیر کل دفتر صنایعی وزارت صمت از رد افزایش قیمت دو محصول کوییک پلاس و پراید ۱۵۱ شرکت خودروسازی سایپا توسط این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش نصر، صبح امروز فروش فوق العاده دو محصول سایپا دو محصول کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱ ویژه متقاضیان عادی و ویژه مادران آغاز شده است.
نکته قابل توجه در این طرح فروش تغییرات قیمتی دو محصول وانت ۱۵۱ و کوییک پلاس اتوماتیک است به نحوی که در طرح فروش آبان ماه این محصولات قیمت وانت ۱۵۱ " ۱۶۰ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان" و کوییک پلاس اتوماتیک ۲۷۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان بود، اما در طرح فروش فوق‌العاده که از امروز آغاز شده، این دو محصول با قیمت‌های ۱۶۹ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان (وانت ۱۵۱) و ۲۸۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان (کوییک پلاس اتوماتیک) عرضه می‌شوند.  
این در حالی است که وانت سایپا ۹ میلیون و ۲۲۶ هزار تومان و کوییک پلاس اتوماتیک ۱۰ میلیون و ۲۳ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. کسب اطلاع تسنیم از سایپا در خصوص دلایل این تغییرات قیمتی نشان می‌دهد سایپا مجوز افزایش قیمت این دو خودرو را کسب کرده است
این موضوع را از توکلی لاهیجانی، مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت در خصوص افزایش قیمت دو محصول شرکت سایپا جویا شدیم که گفت:این موضوع را رد می‌کنم و باید از شرکت سایپا پیگیری کنید.
او در خصوص برخی از مصاحبه‌ها از تایید افزایش دو محصول کوییک پلاس و پراید ۱۵۱ سایپا گفت:من اصلا با هیچ رسانه‌ای در این زمینه مصاحبه‌ای نداشتم و این افزایش قیمت از سوی بنده تکذیب می‌شود.
ما این موضوع را از شرکت خودروسازی سایپا پیگیر شدیم که هنوز به پاسخ دقیقی از سوی این شرکت نرسیده ایم.
انتهای پیام/

پژوهشیار