رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام:

هیچ کشوری به اندازه‌ی جمهوری اسلامی ایران آزادی ندارد

1401/09/16 - 23:50 - کد خبر: 82604
یاسر جبرائیلی

نصر: رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: هیچ کشوری به اندازه‌ی جمهوری اسلامی ایران آزادی ندارد و کسانی که می‌گویند غرب آزادی است، مسیری را که غرب رفته است، نگاه کنند.

به گزارش نصر، یاسر جبرائیلی، چهارشنبه، 16 آذرماه، در نشست هم اندیشی دانشجویان دانشگاه تبریز در تالار شهید باکری این دانشگاه، با بیان اینکه کشور ما با داشتن جوانان نخبه و متعهد محکوم به پیروزی و برتری است، اظهار کرد: همه‌ی دانشجویان قائل به تغییر هستند اما نه تغییر نظام بلکه تغییر از مسیر منحرف شده و این بزرگترین دستاورد و پیروزی برای نظام تلقی می‌شود.
وی ادامه داد: ایدئولوژی لیبرالیسم اکنون به بن بست رسیده و بر همه اثبات شده است که هیچ ملتی بدون ایدئولوژی و مکتب فکری به موفقیت دست نمی‌یابد و آنچه که به جامعه قوام می‌بخشد این است که نباید اعتراض برای ما هدف باشد بلکه اعتراض باید ابزاری برای رسیدن به هدف باشد.
رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: هیچ کشوری به اندازه‌ی جمهوری اسلامی ایران در بحث فضای مجازی ولنگار نیست. توئیتر علی‌رغم اینکه در جریان فتنه‌ی سال 1388 نیاز به تغییر سرویس داشت، بخاطر حمایت از فتنه، تغییر را به تأخیر انداخت اما در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که دونالد ترامپ نسبت به نتیجه‌ی انتخابات معترض بود، توئیتر حساب ترامپ و هواداران او را مسدود کردند.  
وی با بیان اینکه نظام سیاسی دهه‌ی 1360 به‌دلیل وجود چهره‌های بزرگ و ایدئولوژیگ چون امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، مرحوم هاشمی، شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و... نقطه‌ی طلایی کشور بود، گفت: آیا جمهوری اسلامی راضی بود که مردم به‌جای صدا و سیما، اینترنشنال را تماشا کنند؟ تنها علت این موضوع وجود برخی افراد در حوزه‌های مختلف است که باعث ضربه خوردن نطام شده و اجازه نمی‌دهند کشور مسیر درست را طی کند.
جبرائیلی، با انتقاد از کسانی که می‌گویند نباید پلیس با معترضین برخورد کند، گفت: کدام کشور اجازه می‌دهد پلیسش بدون سلاح مقابل عده‌ای که وحشیانه و داعش صفتانه بسیجی ما را به شهادت می‌رساند، منفعل بماند؟ از نظر ما کسی که بسیجی ما را به این شکل به شهادت می‌رساند، معترض نیست بلکه یک وحشی داعشی است. ترور کور روش منافقینی بود که مردم کشورمان را بدون هیچ دلیل ترور می‌کردند.
وی تبلیغ را رساندن حقیقت به گوش مردم عنوان کرد و افزود: هرچقدر حقیقت آشکار و فضا روشن‌تر شود، به‌همان اندازه ناخالصی‌ها برطرف شده و وضعیت بهتر می‌شود. ما اکنون درست مانند شادی و احساس سهیم بودن مردم در پیروزی تیم ملی فوتبال در جام جهانی، نیازمند سهیم کردن مردم در عزت ملی هستیم. ما باید پیشرفت‌های کشور را بیان و مردم را در این پیشرفت‌ها سهیم کنیم.
رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام در خاتمه با بیان اینکه آمریکا در ضعیف ترین وضعیت خود قرار دارد، گفت: جام جهانی قطر محلی برای اعلام انزجار مردم جهان از رژیم غاصب صهیونستی بود و همه‌ی دنیا دیدند که این کشور غاصب جایی در نظم جدید جهانی ندارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار