خبر/

رای مثبت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس به بذرپاش

1401/09/15 - 21:31 - کد خبر: 82478
در مجلس شورای اسلامی

نصر: سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی از رای مثبت اکثریت اعضای این فراکسیون به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش نصر، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست عصر سه‌شنبه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: این نشست با هدف بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برگزار شد که در ابتدا مهرداد بذرپاش برنامه‌های خود را تشریح کرد و در ادامه اعضای فراکسیون نقطه نظرات خود را درباره این حوزه بیان کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست ۶۶ نفر از اعضای فراکسیون حاضر بودند که در رای گیری انجام شده ۴۸ نفر به برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای مثبت دادند.
نامه رسمی معرفی بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی روز یکشنبه در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران است که در سال ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته و در سال ۱۳۸۲ فارغ‌التحصیل و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند. وی دکتری تخصصی خود را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علامه طباطبایی گذرانده است.
بذرپاش اکنون رییس دیوان محاسبات کشور است، پیش از این صاحب امتیاز و مدیرمسوولی روزنامه وطن امروز، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، قائم‌مقام بنیاد تعاون سپاه، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام، رییس هیات مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و معدن تدبیر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو و مشاور اجتماعی رییس‌جمهور از دیگر مسوولیت‌هایی است که بر عهده داشته است.
پیش از این در دولت سیزدهم، رستم قاسمی تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده داشت که به دلیل بیماری در روزهای اخیر از سمت خود کناره گیری کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار