رقابت‌های کاراته ‌وان مادرید؛

ملی‌پوشان ایران به دو مدال برنز کاراته‌وان مادرید رسیدند

1398/09/10 - 16:12 - کد خبر: 8240
کاراته

نصر: ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های کاراته ‌وان مادرید موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، هفتمین و آخرین مرحله لیگ برتر کاراته‌وان در سال ۲۰۱۹ میلادی که از روز جمعه با حضور ۷۳۷ کاراته‌کا در مادرید اسپانیا آغاز شده است، امروز به اتمام می‌رسد.

تیم ایران در دو بخش زنان و مردان در این رویداد که دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به‌ منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است، حضور دارد.

در رقابت‌های امروز و در دیدارهای رده‌بندی، «علی‌اصغر آسیابری» در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم برابر «لوئیجی بوسا» نماینده باتجربه ایتالیا با حساب سه بر دو شکست خورد و از رسیدن به مدال باز ماند.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، «ذبیح‌الله پورشیب» کاپیتان تیم ایران در رده‌بندی به مصاف «پناه عبدالله‌اوف» از جمهوری آذربایجان رفت و پس از تساوی یک بر یک، با رای داوران بازنده شد تا او نیز دست خالی بماند.

در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم، «صالح اباذری» برابر «مهدی عاشوری» با نتیجه دو بر صفر برنده شد تا با فتح جدال تمام ایرانی به برنز برسد.

در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم زنان، «حمیده عباسعلی» برابر «آیاکا سایتو» از ژاپن با حساب یک بر صفر برنده شد و مدال برنز را از آن خود کرد.

از ساعاتی دیگر نیز، «امیر مهدی‌زاده» در منهای ۶۷ و «سجاد گنج‌زاده» در به اضافه ۸۴ کیلوگرم برای کسب مدال طلا روی تاتامی‌می‌روند.

انتهای پیام/

پژوهشیار