خبر/

هر پنج روز یک کودک فرانسوی به دست والدین خود به قتل می‌ رسد

1401/09/14 - 16:27 - کد خبر: 82341
کودک آزاری

نصر: صندوق کودکان ملل متحد به مناسبت روز جهانی حقوق کودکان چشم اندازی تیره و تاز درباره افزایش خشونت علیه کودکان در فرانسه منتشر کرد.

به گزارش نصر، صندوق کودکان ملل متحد به مناسبت روز جهانی حقوق کودکان (روز یکشنبه ۲۰ نوامبر) چشم اندازی تیره و تاز درباره افزایش خشونت علیه کودکان در فرانسه منتشر کرد.
بر اساس گزارش جدید که بخشی از آن روز یکشنبه در ژورنال دو دیمانش منتشر شد، اوضاع در مورد کودک آزاری بدتر شده است و به صورت میانگین هر پنج روز یک کودک به دست والدین خود به قتل می‌رسد.
چنین فجایعی به دلیل عدم پیشگیری و شناسایی موقعیت‌های خطرناک برای کودکان رخ می‌دهد. به عنوان مثال در دوره قرنطینه اول در بهار سال ۲۰۲۰، تعداد تماس‌ها با ۱۱۹، شماره دولتی برای گزارش کودکان در خطر به شدت افزایش یافت و در همین حال زنان قربانی خشونت ها.
بر اساس گزارش مرکز کودکان در خطر GIP، در سال ۲۰۲۰، یک سوم این خشونت‌ها روانی تشخیش داده شد و بیش از ۹ عامل مظنون از هر ۱۰ نفر اعضای نزدیک خانواده بودند. در همین حال موسسه موسوم به آنفان بلو l'Enfant BlEU از افزایش ۴۵ درصدی تماس قربانیان یا شاهدان کودک آزاری در سال ۲۰۲۲ در مقایسه با سال ۲۰۱۹ خبر داد.
انتهای پیام/

پژوهشیار