میراحمدی:

پروژه ضدانقلاب در تعطیلی بازار شکست خورد/ صنوف در حال فعالیتند

1401/09/14 - 15:50 - کد خبر: 82336
سید مجید میراحمدی

نصر: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اعلام اینکه اصناف و بازارها در سراسر کشور به رغم تهدیدهای جریان ضد انقلاب‌ باز و فعال هستند، گفت: پروژه تعطیلی اصناف و بازار توسط ضد انقلاب با شکست کامل مواجه شد.

به گزارش نصر، سید مجید میراحمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو، با اشاره به فراخوان و تلاش جریان ضد انقلاب برای تعطیلی بازار و کسب و کارها گفت: تمامی اصناف از صنف طلافروشان گرفته تا قماش فروشان و همه صنوف به طور کامل مشغول فعالیت هستند و امنیت لازم هم تامین شده برای فغالیت آنان تأمین شده است.
وی با بیان اینکه در مواردی بازاریان در صورت باز کردن مغازه‌ها به حمله تهدید شدند، اظهار داشت: حافظان امنیت برای تأمین امنیت کسبه در بازار حضور دارند.
میراحمدی اظهار داشت: امروز بازارها در شهرهای مختلف مانند روزهای گذشته فعالیت صنفی خود را داشته‌اند و مشکل خاصی در استان‌ها و بویژه کلانشهرها گزارش نشده است.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ادامه داد: در شیراز تعدادی از کسبه به دلیل تهدید عناصر ضدانقلاب مجبور به تعطیل کردن موقت واحد خود شدند که اقدامات لازم در این زمینه برای رفع آن انجام شد.
وی اضافه کرد: در آذربایجان غربی و شهرهای کردنشین این استان همه بازاریان مشغول فعالیت هستند.
میراحمدی با بیان اینکه گروه‌های ضد انقلاب در استان کردستان بازاریان را تهدید کردند و به همین دلیل برخی صنوف تحت تاثیر این تهدیدها قرار گرفته بود، اظهار کرد: تلاش بر این است که مسائل حل و فصل شود چون بازاریان از این تهدیدات و خسارت مالی به شدت ناراحت هستند و نگرانی های جدی دارند.
وی افزود: نیروهای امنیتی در این استان تلاش‌های خود را انجام می‌دهند تا نگرانی‌های بازاریان را رفع کنند.
دبیر شورای امنیت کشور تأکید کرد: در مجموع پروژه تعطیلی و اعتصاب بازار توسط ضد انقلاب که سرمایه های زیادی صرف تبلیغ آن کرده بودند، به دلیل عدم همراهی بازاریان و مردم عزیز کشورمان به طور کامل با شکست مواجه شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار