با تصمیم کادرفنی تیم فوتبال تراکتور؛

دنیزلی، قید شکاری را زد

1398/09/10 - 15:47 - کد خبر: 8233
رضا شکاری

نصر: با تصمیم کادرفنی تیم فوتبال تراکتور، هافبک این تیم از این پس تمرینات خود را به صورت اختصاصی و در مجموعه پک دنبال خواهد کرد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از لغو دیدار هفته دوازدهم مقابل پیکان، دیروز به تبریز بازگشت و قرار است از امروز تمرینات این تیم دوباره زیر نظر دنیزلی از سر گرفته شود.

با هماهنگی کادرفنی تیم تراکتور و حمید استیلی، سرمربی تیم امید ایران، رضا شکاری، هافبک سرخپوشان تبریزی روز گذشته همراه تیمش به تبریز بازنگشت و قرار است این بازیکن از این پس، تمرینات اختصاصی خود را در مجموعه پک و زیر نظر مربیان تیم امید انجام دهد.

شکاری که تاکنون فرصت بازی برای تراکتوری ها در لیگ برتر را پیدا نکرده، در مدت زمان حضور خود در تمرینات نتوانسته رضایت دنیزلی را جلب کند و به همین دلیل این مربی به او اجازه داد از این پس تمرینات خود را دور از تیم انجام دهد.

بنا به این گزارش، شکاری در حالی از تمرینات تیم تراکتوری ها کنار گذاشته شده که هنوز پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از این بازیکن در فیفا باز است و روز گذشته نیز حکمی مبنی بر پرداخت حق رشد این بازیکن از سوی باشگاه روبین کازان روسیه به باشگاه ذوب آهن ابلاغ شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار