رییس ستاد خشکسالی؛

دانش بنیان‌ها ۱۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه در صنعت آب منعقد کردند

1398/09/10 - 15:22 - کد خبر: 8222
صنعت آب

نصر:رییس ستاد خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: در این رویداد تا کنون ۲۶ تفاهم‌نامه به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان در صنعت آب به امضا رسیده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، نادرقلی ابراهیمی بعد از ظهر یکشنبه در گردهمایی صنایع، سازمان‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه خشکسالی، فرسایش و محیط زیست اظهار داشت: عمده مباحث مورد توجه زیست محیطی و آب حاکمیت است و این رویداد باعث شده بخش خصوصی برای حل مشکلات وارد عمل شود.

وی با اشاره به موضوع برخی تفاهم‌نامه‌ها عنوان کرد: ارائه ۸۵ پکیج در خصوص آب شیرین کن‌ها در ۴۰ روستا به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در خوزستان، ارائه طرح برای غشاهای سرامیکی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و استفاده از جی ای اس و تعیین دقیق اراضی و زمین‌های کشاورزی از موضوعات برخی تفاهم‌نامه‌ها بوده است.

ابراهیمی تصریح کرد: به وزارت صمت در خصوص غشا برای سیستم‌های r↵ طرح خوبی از طرف شرکت های دانش بنیان ارائه شده و در آینده بخش تامین غشاهای مورد نیاز در قسمت آب شیرین کن به نتیجه می‌رسد.

رییس ستاد خشکسالی، فرسایش و محیط زیست عنوان کرد: امیدواریم با امضا این تفاهم نامه‌ها نگاه مقام معظم رهبری به دانش بنیانی شدن اقتصاد، محقق شود.

وی اظهار داشت: همچنین اجرا و طراحی قفس در دریا مورد بررسی قرار گرفته و تفاهم نامه‌ای در این راستا به امضا می‌رسد. با این رویکرد  کشور ‌به زودی به افق برنامه ششم توسعه دست پیدا می کند.

انتهای پیام/

پژوهشیار