رئیس مجلس شورای اسلامی؛

اولویت اول مجلس یازدهم اقتصاد است

1401/09/09 - 09:10 - کد خبر: 81837
محمدباقر قالیباف

نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم اولویت خود را در درجه اول به اقتصاد و در درجه دوم به مسائل زمین مانده در حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی داده است.

به گزارش نصر، محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در ابتدا ولادت حضرت زینب (س)  را به همه محبان اهل بیت تبریک می گویم و به طور خاص این روز را که روز پرستار نامگذاری شده است را به همه پرستاران دلسوز و زحمت کش که در این چند سال برای نجات جان مردم از خود گذشتگی های بسیار داشته اند تبریک عرض می کنم. همچنین شهادت شهید مدرس و روز مجلس را گرامی می دارم. بی تردید شهید مدرس الگوی کاملی از یک نماینده تراز بود که ما نمایندگان مجلس باید تلاش کنیم خودمان را روز به روز به آن الگو نزدیک تر کنیم.
وی در ادامه اظهار کرد: در آستانه روز مجلس وظیفه دارم گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم محضر مردم شریف ایران عرض کنم که به دلیل کمبود زمان فقط اشاره ای کوتاه به برخی موارد اصلی خواهم داشت. مجلس یازدهم اولویت خود را در درجه اول  به اقتصاد و در درجه دوم به مسائل زمین مانده در حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی داد. بر همین اساس مجلس یازدهم به منظور رفع تحریم قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را تصویب کرد و برای خنثی سازی تحریم ها برنامه اصلی خود را تصویب بسته تحول در قوانین اقتصادی کشور قرار داد.
انتهای پیام/

پژوهشیار