مدیرکل بیمه سلامت استان خبر داد:

ارائه خدمات در هفت مرکز نازایی و ناباروری آذربایجان شرقی

1401/09/03 - 10:33 - کد خبر: 81301
نوزاد

نصر: مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون هفت مرکز نازایی و ناباروری در استان خدمات ارائه می‌دهند گفت: تاکنون یک هزار و ۸۴۰ زوج نابارور در استان شناسایی شده اند.

به گزارش نصر، مجیدی با اشاره به ارائه هزینه‌های خدمات ناباروری و نازایی توسط بیمه سلامت، گفت: تمامی مراکز ملزم به عقد قرارداد با این سازمان هستند و هیچ گونه محدودیتی برای عقد قرارداد با بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه هم اکنون هفت مرکز نازایی و ناباروری در آذربایجان شرقی خدمات ارائه می‌دهند، گفت: تاکنون یک هزار و ۸۴۰ زوج نابارور در استان شناسایی شده اند و نزدیک به سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان نیز هزینه برای خدمات نازایی و ناباروی پرداخت شده است.
مجیدی با بیان اینکه حدود ۸۶ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان به صورت رایگان بیمه شده‌اند، افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ موسسه در آذربایجان شرقی طرف قرارداد بیمه سلامت هستند و هیچ محدودیتی در عقد قرارداد با موسسه و یا پزشکی نداریم.
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای ۱۰۰ درصدی نسخه نویسی الکترونیک در استان گفت: به منظور تسهیل امور شهروندان حتی برای موسسه‌های غیرطرف قرارداد نیز نام کاربری و رمز عبور تعریف کرده ایم تا نسخه نویسی را به صورت الکترونیکی انجام دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار