شهردار تبریز خبر داد:

پنج پروژه مهم مسیرگشایی جدید در آستانه بهره‌برداری

1401/09/02 - 18:58 - کد خبر: 81276
بهره برداری

نصر: شهردار تبریز گفت: پنج پروژه مسیرگشایی جدید در مناطق مختلف شهری تبریز در آستانه بهره برداری قرار گرفته و به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش نصر، "یعقوب هوشیار" با اعلام این خبر افزود: پروژه های مسیرگشایی ۳۵ متری ابرار، شهید بی مثل، شهید علی پور، علی بقال و ۳۵ متری صنعتگران به مایان با شتاب و جدیت بیشتر و بر اساس زمان بندی صورت گرفته و در حال اجرا است و طی هفته های آینده به نوبت مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
شهردار تبریز همچنین به روند اجرایی مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین پروژه های مسیرگشایی شهرداری اشاره و تصریح کرد: روند اجرای تملک و آزادسازی املاک و واحدهای واقع در مسیر این پروژه در حال انجام است و این طرح بزرگ، با تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی اجرا خواهد شد.
هوشیار در عین حال با تاکید بر ضرورت و اهمیت اجرای طرح های مسیرگشایی در مناطق مختلف شهری افزود: تسهیل تردد، نوسازی و احیای بافت های قدیمی و فرسوده شهری، رونق اقتصادی محلات، کمک به روان سازی ترافیک، خروج محلات و معابر شهری از بن بست چندین ساله و رفع خطر از محلات و مناطق شهری از اهداف و مزایای اجرای طرح های مسیرگشایی به شمار می رود.
انتهای پیام/

پژوهشیار