فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز؛

برنامه‌ های هفته بسیج ناحیه امامت تبریز محله‌محور است

1401/09/01 - 14:13 - کد خبر: 81174
حسین پوراسماعیل

نصر: فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: تمامی برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج در این ناحیه محله محور بوده و بیشتر آنها توسط مردم اجرایی می‌شود.

به گزارش نصر، سرهنگ حسین پوراسماعیل روز سه شنبه در گفت وگویی، مجموع برنامه های تعریف شده در ناحیه امامت سپاه تبریز طی هفته بسیج را ۵۰۰ عنوان برنامه شاخص سیاسی، عقیدتی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، اعلام و اضافه کرد: این برنامه ها در سطح ناحیه و با مشارکت حوزه ها و پایگاه های بسیج در محلات بخش غربی تبریز اجرا می شود.
وی برپائی نمایشگاه عملیات والفجر هشت در خسروشاه، جُنگ شادی در حوزه دانش آموزی برادران، نمایشگاه دستاوردهای زنان، رزمایش جهادگران فاطمی، پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، نمایشگاه های فرهنگی، ایستگاه های سلامت و ویزیت رایگان، کارگاه های پیشگیری از اعتیاد، کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، نشست های روشنگری و بصیرتی، فرزندآوری و ازدواج آسان، یادواره های شهدای بسیجی، بازدیدهای علمی دانش اموزان از پارک علمی و فناوری، تجلیل از الگوهای برتر عفاف و حجاب و نشست های عقیدتی گام دوم انقلاب و جهاد تبیین را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.
پوراسماعیل با بیان اینکه فعالیت های بسیج تنها به هفته بسیج خلاصه نمی شود و در تمامی ایام سال این فعالیت ها تداوم دارد، بیان کرد: بر همین اساس شعار امسال هفته بسیج، «بسیج در خدمت ملت ایران» نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه بسیج همواره در طول سال های پس از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها و میادین حضور مقتدرانه و عاشقانه داشته است، کارنامه این نیروی مردمی در عرصه های جهاد و سازندگی، خدمات رسانی، عمران و آبادانی و بهداشت و درمان را درخشان و قابل توجه خواند.
پوراسماعیل ادامه داد: بر همین اساس بسیجیان آذربایجان شرقی و ناحیه امامت در سه سال اخیر علاوه بر ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به دلیل شیوع کرونا، نسبت به تهیه و توزیع بسته های معیشتی نیز تاکنون گام های تاثیرگذاری برداشته اند.
به گفته وی در یک سال اخیر تعداد ۳۱ هزار بسته معیشتی با استفاده از بانک اطلاعاتی خانوارهای نیازمند، با مشارکت مردم و خیرین توزیع شده است.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، برگزاری تریبون های آزاد برای نوجوانان در مدارس حوزه استحفاظی این ناحیه را از دیگر برنامه های هفته بسیج بیان کرد و گفت: در این برنامه هادیان و مربیان سیاسی به صورت چهره به چهره با دانش آموزان درباره مسایل روز و اغتشاشات اخیر بحث و تبادل نظر می کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار