خبر/

تالار معلم تبریز، میزبان " بر آئین مهر"

1401/08/29 - 15:10 - کد خبر: 81010
جلسه

نصر: تالار معلم تبریز، میزبان ویژه برنامه بزرگداشت یک عمر تلاش تربیتی حجت الاسلام والمسلمین حسین قدوسی، با عنوان "بر آئین مهر" بود.

به گزارش نصر، این ویژه برنامه با مشارکت نهادهای مختلف استان آذربایجان شرقی برگزار شده بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم، گفت:  از تجربیات خوب گذشتگان برای تربیت نسل جدید به نحو احسن استفاده کنیم.
حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در مراسم بزرگداشت یک عمر فعالیت تربیتی حجت الاسلام والمسلمین حسین قدوسی اظهار کرد: یکی از دلایل تاثیر گذاری بیانات و مطالب آقای قدوسی، به خصوص در بین نوجوانان و جوانان اخلاص و تعهد ایشان است.
وی با بیان اینکه در این سبک در بین طلبه های ما در تبریز روحانیان انگشت شماری منشاء اثر شده اند، افزود: خوشرویی و داشتن کلام مهربان یکی از ویژگی های خوب ایشان است که نوجوانان را به خود جذب می کرد.
امیر نصیربیگی، رئیس سازمان فرهنی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، در حاشیه این برنامه اظهار داشت: حاج آقا قدوسی در لباس روحانیت با ایثار خود نسلهای جدید و جوان جامعه را با نشاط تعلیم و تربیت می دهند.
وی افزود: نسلی از دانش آموزان و نوجوانان تبریز و حتی ایران، مدیون ایشانند و تاثیر آموزه های ایشان بر عرصه ها و شئون زندگی آنها به خوبی نمایان است.
انتهای پیام/

پژوهشیار