سردار زین العابدین رضوی خرم:

مدیران آذربایجان‌شرقی آینده‌نگر نیستند!

1401/08/24 - 13:16 - کد خبر: 80587
جلسه

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در پیشبرد امور نیاز به نوآوری و ابتکار داریم، گفت: مدیران باید با نگاه به آینده عمل کنند که متاسفانه این موضوع در استان ما کمرنگ است و تمایل به حفظ وضع موجود بر نگاه آینده‌گرا و تحولی غلبه دارد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در نشستی با مدیران دیوان محاسبات آذربایجان‌شرقی ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و عملکرد این دستگاه نظارتی، بر نقش برجسته و اثرگذار دیوان محاسبات در تسهیل شرایط حکمرانی و پشتیبانی از نگاه تحول‌گرایانه دولت سیزدهم تاکید کرد.
وی افزود: نگاه نظارتی و عملکرد دیوان محاسبات، هم باعث پیش‌بینی و پیشگیری از مشکلات و هم حل مسائل و مشکلات در دستگاه‌های اجرایی می‌شود.
خرّم با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم، بنا بر رعایت قوانین و ضوابط در پیشبرد امور است، افزود: نگاه این دولت نگاه تحولی است و نباید اجازه دهیم برخی مدیران با مقاومت در برابر تغییر و تحول، پیش پای این رویکرد دولت مانع ایجاد کنند.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کشور ما در شرایط جنگ و تحریم اقتصادی قرار دارد، تصریح کرد: در این شرایط باید به مدیرانی که اهل ریسک‌پذیری، تحول، رشد و تعالی هستند کمک شود و دستگاه‌های نظارتی باید از این مدیران حمایت کنند.
وی یادآور شد: دیوان محاسبات تسهیل‌کننده شرایط حکمرانی در کشور است که نه‌تنها در مقابل مجلس، بلکه در برابر حاکمیت پاسخگو است و اگر این نقش را به خوبی ایفا کند چرخ دنده‌های معیوب خیلی از دستگاه‌ها را می‌تواند به حرکت دربیاورد.
استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه در پیشبرد امور نیاز به نوآوری و ابتکار داریم، افزود: مدیران باید با نگاه به آینده عمل کنند که متاسفانه این موضوع در استان ما کمرنگ است و تمایل به حفظ وضع موجود بر نگاه آینده‌گرا و تحولی غلبه دارد.
وی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی و دیوان محاسبات باید در این زمینه نقش ایفا کنند و نگذارند که رویکرد جدید تحولی به گذشته بازگردد.
محمدرضا کردلو، مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان‌شرقی هم در این بازدید گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این نهاد ارائه کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار