نماینده مردم تبریز و اسکو؛

روحانیت نماد انقلاب اسلامی است؛ خدمت‌رسانی روحانیون به مردم بر همگان آشکار است

1401/08/19 - 16:35 - کد خبر: 80220
حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی

نصر: نماینده مردم تبریز و اسکو در مجلس با بیان اینکه خدمت‌رسانی روحانیت برای مردم بر همگان آشکار است، گفت از آنجایی که روحانیت یکی از نمادهای انقلاب اسلامی است، طبیعی است که دشمن به‌دنبال ضربه زدن به ساحت روحانیت باشد.

به گزارش نصر، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگویی از برخی اهانت‌ها به ساحت روحانیون در روزهای اخیر انتقاد کرد و با تاکید بر اهمیت جایگاه روحانیت در بین مردم، اظهار کرد: «روحانیت در کنار مردم است. روحانیون در مساجد و روستاها، نزدیک‌ترین افراد به مردم بوده و هستند.»
وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی روحانیت برای مردم بر همگان آشکار است، افزود: «این خدمات به قدری زیاد است که امکان گزارش نیست. در هر موضوع و مساله‌ای که پیش می‌آید، روحانیون در کنار مردم هستند.»
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: «از طرف دیگر روحانیت از ابتدای انقلاب در حمایت از انقلاب اسلامی در کنار مردم بود. جریان اغتشاش که امروز ایجاد شده است، شامل جنگ ترکیبی – شناختی و مخالف انقلاب اسلامی است و با پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی به دنبال براندازی هستند. طبعاً کسانی که در این جبهه در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی در کنار مردم، بسجیان و نیروهای امنیتی ایستاده است،‌ روحانیت است.»
وی خاطرنشان کرد:‌ «از آنجایی که روحانیت یکی از نمادهای انقلاب اسلامی است، طبیعی است که دشمن به دنبال ضربه زدن به آن باشد. روحانیت هیچ گاه از مردم جدا نخواهد شد. روحانیون حتی در طول انقلاب شهید داده‌‍‌اند اما از مردم جدا نشده‌اند.»
انتهای پیام/

پژوهشیار