خبر/

آشنایی با ارزان‌ترین ایرلاین‌های خاورمیانه

1398/09/09 - 09:49 - کد خبر: 8022
ایرلاین

نصر: موسسه تحقیقاتی SkyTrax فهرست و گزارشی از ارزان‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در خاورمیانه منتشر کرده است.

به گزارش نصر به نقل از دنیای اقتصاد، براساس گزارش وب‌سایت w∇rl∃⇑∂rl∂n∅⇑w⇑r∃s که طبق آمارهای منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی در حوزه هوانوردی اسکای ترکس (skytr⇑x) تهیه و تنظیم شده است، ارزان قیمت‌ترین شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌های فعال در کشورهای منطقه خاورمیانه در سال ۲۰۱۹ میلادی در این فهرست آمده است:

۱- فلای‌ناس: دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی سعودی که در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس و راه‌اندازی شده در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی واقع شده‌است.

۲- ایرعربیا: ایرعربیا که یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت اماراتی است، دفتر مرکزی‌ آن در فرودگاه بین‌المللی شارجه، در امارات‌متحده‌عربی واقع شده ‌است.

۳- فلای دوبی: شرکت فلای دوبی نیز به‌عنوان یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی ارزان قیمت فعال در امارات‌متحده‌عربی به‌شمار می‌رود که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین‌المللی شهر دبی، مستقر است. این ایرلاین در سال ۲۰۰۸ میلادی تاسیس و راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون تعداد بسیاری از مسافران را به مقاصد داخلی و بین‌المللی جابه‌جا کرده است.

۴- جزیره ایرویز: این ایرلاین که یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت کویتی به‌شمار می‌رود، در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و آغاز به‌کار کرد.

انتهای پیام/

پژوهشیار