رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز؛

تبریز میزبان چهار رویداد ورزشی ملی است

1401/08/18 - 13:30 - کد خبر: 80099
موتورسواری

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز از میزبانی چهار رویداد کشوری در رشته های مختلف در این شهرستان تا پایان آبان ماه جاری خبرداد.

به گزارش نصر، مهدی نوایی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: طبق برنامه اعلامی گروه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان، مسابقات موتور هارد اندرو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از ۲۶ تا ۲۷ در تفرجگاه عینالی تبریز برگزار می شود.
موتور اندرو یکی از رشته های ورزش موتورسواری آفرود است که در مسیرهای طولانی کوهستان و آفرود انجام می شود.
وی افزود: همچنین مسابقات تیراندازی با کمان نونهالان و نوجوانان پسران کشور از ۲۶ تا ۲۹ آبان در مجموعه ورزشی امام علی (ع)   و دور رفت لیگ دسته یک والیبال بانوان از ۲۴ تا ۲۶ در سالن اقدمی به میزبانی این شهرستان برگزار خواهند شد.
نوایی خاطرنشان کرد: مرحله اول لیگ بسکتبال زیر ۱۸ سال پسران کشور که در سالن اقدمی در حال برگزاری است و ۱۹ آبان پایان می یابد.
وی با بیان اینکه میزبانی از مسابقات کشوری در رشته های مختلف ورزشی به رشد و توسعه ورزش استان کمک می کند افزود: ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و همچنین بالا بردن تجربه ورزشکاران از دیگر اهداف برگزاری و میزبانی از مسابقات است.
علاوه بر مسابقات یاد شده، مسابقات تنیس روی میز ناشنوایان مردان و زنان، شطرنج شمالغرب و رویدادهای لیگ های ورزشی مختلف در آبان ماه جاری در تبریز برگزار شده است.  
انتهای پیام/

پژوهشیار