فرماندار:

زیرگذر ورودی اهر _ تبریز سریعتر تکمیل شود

1401/08/17 - 14:11 - کد خبر: 79997
ورودی اهر تبریز

نصر: فرماندار اهر بر ضرورت تکمیل و احداث سریع زیرگذر ورودی این شهرستان از سمت جاده اهر_ تبریز تاکید کرد.

به گزارش نصر، ابوالفضل غنی‌زاده، روز سه‌شنبه، 17 آبان‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم شهرستان اهر را تکمیل و احداث سریع زیرگذر ورودی اهر_تبریز مقابل دانشگاه آزاد اسلامی اهر است که امیدواریم این امر در اسرع وقت انجام و باعث کاهش حجم ترافیک و امنیت همشهریان شود.
وی در ادامه از زیبا سازی، ساماندهی و ایجاد یک میدان بنام میدان شهدای ارسباران در محل زیرگذر ورودی اهر_تبریز نیز خبر داد و گفت: جابجایی و انتقال پلیس راه اهر_تبریز از محل فعلی به محل جدید ضروری بوده و به صورت جد پیگیر این موضوع هستم.
وی در ادامه از ایجاد نمایشگاه دائمی برای عرضه تولیدات صنایع دستی بانوان و هنرمندان شهری و روستایی شهرستان اهر نیز خبر داد و افزود: برای عرضه و نمایش محصولات دستی بانوان و هنرمندان این شهرستان ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی ضروری می باشد.
غنی‌زاده همچنین با اشاره به گسترش ایجاد باغات در پایاب سد ستارخان اهر و کاهش میزان آب این سد بر لزوم احداث استخر معیشتی برای تامین آب باغات روستاها تاکید کرد.
وی گفت: برای گذر از تنش آبی به علت تغییرات اقلیمی باید کشاورزان و باغداران منطقه جهت تأمین آب شرب همکاری‌های لازم را داشته باشند و نسبت به قطره‌ای کردن اراضی کشاورزی در راستای کاهش مصرف آب اقدام کنند.
فرماندار اهر در ادامه بر نظارت و بازرسی جدی از نانوایی های سطح شهر نیز تاکید کرد.
وی کم‌فروشی، عدم رعایت بهداشت، فروش نان به فروشگاه‌ها با قیمت بالاتر را از جمله مهم‌ترین تخلفات صنفی نانوایی‌ها عنوان کرد و گفت: نظارت بر نانوایی‌های اهر بدون وقفه انجام می‌گیرد و قطعاً با نانوایی‌هایی که تخلف کنند در وهله نخست واحد نانوایی را پلمپ و سپس نسبت به قطع سهمیه آرد اقدام خواهیم کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار