نماینده مردم میانه:

جوانان معترض صف خود را از دشمنان خارجی جدا کنند

1401/08/17 - 14:01 - کد خبر: 79994
سیدمرتضی حسینی

نصر: نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به دختران و پسران جوان گفت: اعتراض و انتقاد خود را در چهارچوب قانون و منطق و به صورت مسالمت آمیز بیان کنید و صف خود را از عوامل دشمنان خارجی جدا کنید.

به گزارش نصر، سیدمرتضی حسینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزیر صمت در جلسه بررسی استیضاح او مبنی بر اینکه «ضعف ها و کاستی ها را می پذیرم و ان شاءالله با کمک مجلس و نمایندگان و برطرف خواهم کرد»، گفت: ما هم از اینکه مجلس صلاح را بر این دید که ایشان همچنان سکاندار وزارت صمت باشد ناخرسند نیستیم، اما امیدواریم آقای وزیر این اعتماد دوباره مجلس را غنیمت بشمارد و کاستی ها و معایب موجود به ویژه در حوزه فولاد را برطرف کند.
وی در ادامه یادآور شد: مدت هاست که به ما قول داده اید که برای تداوم عملیات فازهای چهار و پنج به شرکت فولاد آذربایجان میانه بیایید و کمبودها و مشکلات این شرکت را از نزدیک ببینید،، لذا درخواست داریم هر چه زودتر این سفر را انجام دهید.
نماینده مردم میانه عنوان کرد: نمایندگان میانه یک سال پیش طی نامه ای به وزیر راه ایجاد محلی برای مسافران میانه ای در کنار اتوبان زنجان به تبریز را داشتیم که وزیر هم دستور دادند اما با گذشت یک سال اداره کل راهداری استان زنجان همکاری و اقدامی نکرده است و حتی حضورا با مدیرکل راهداری زنجان جلسه گذاشتم، اما توضیخ قانع کننده ای ندادند.
حسینی در ادامه خطاب به معتضرین جوان گفت: به دختران و پسران جوان عرض می کنم که اعتراض و انتقاد خود را در چهارچوب قانون و منطق و به صورت مسالمت آمیز بیان کنید و صف خود را از عوامل دشمنان خارجی و آمریکا، انگلیس و اسرائیل جدا کنید. بدانید آن اندازه که ما و مسئولان کشور از فقدان خانم مهسا امینی متاثر شدیم دشمنان ریاکار و عوامل آنها متاثر نشدند. آرزوی قلبی آنها این است که ده ها دختر و پسر مثل خانم امینی کشته شوند تا به مقاصد شومشان برسند.
نماینده مردم میانه با با بیان اینکه خط قرمز ما جان و مال مردم و امنیت جامعه است، گفت: تمام تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در راستای مهار آشوب ها و بازدارندگی و مقابله با برهم زنندگان امنیت مردم است، البته ممکن است در این میان کسی هم ناخواسته آسیب ببیند یا فرد و گروهی کار اشتباه و خودسرانه ای انجام دهند.
حسینی افزود: جمهوری اسلامی در برابر داعش های نوین که علیه مردم و نیروهای حافظ امنیت جنایت می کنند و با افتخار جنایت خود را رسانه ای می کنند با اقتدار برخورد خواهد کرد و آنها را در هرجا پنهان شوند مانند عبدالمالک ریگی از اوج آسمان به زیر خواهند کشید و به دست عدالت می سپرند.
وی خطاب به نیروهای امنیتی و نظامی متذکر شد: در برخورد با آن دسته از جوانان معترض که از روی هیجانات و احاسات رفتار خارج از قانون نشان دادند، باز هم از دایره رحمت و رافت خارج نشوند زیرا انقلاب اسلامی به تبع دین اسلام رحمه للعالمین است. اگرچه شهادت مظلومانه حافظان امنیت نشان می دهد که این مدارا انجام می گیرد.
نماینده مردم میانه همچنین تذکری به رئیس سازمان صداوسیما داد و گفت: به سازمان صداوسیما سر و سامان بیشتری دهید و شیوه خبررسانی خود را روزآمدتر کنید و برنامه های با محتوا  و تاثیرگذار تولید کنند و از تهیه سریال های بی محتوا خودداری کنید. چرا باید در سریال های صداوسیما پوشش اسلامی خصوصا چادر در نازل ترین سطح نشان داده شود؟ چرا این همه پیام های بازرگانی که بعضا ضد فرهنگی و متعلق به باندهای مافیای کنکور و آموزشگاه های کذایی است نشان داده شود؟
انتهای پیام/

پژوهشیار