اسوتچی پیشنهاد کرد:

استمداد از زنوزی برای حل مشکل شهروندان تبریزی ! 

1401/08/15 - 13:47 - کد خبر: 79752
محمدحسن اسوتچی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: آن زمان آقای زنوزی آمدند و مشکلشان را در این جلسه حل کردند و رفتند، اگر اینطور است پس به شهروندان بگوییم با روشی که آقای زنوزی مشکلشان را حل کردند اقدام کنند. 

به گزارش نصر، "محمد حسن اسوتچی" صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز گفت: 15 ماه است که شورای ششم مستقر شده و 7 و نیم ماه است که آقای هوشیار شهردار هستند. 
وی با اشاره به مطالب جلسه گذشته شهردار در رابطه با سازمان ورزش گفت: در ارتباط با سازمان ورزش آقای شهردار گفتند حدود 2 هزار نفر مخاطب داریم که با آن ها سر و کار خواهیم داشت و بنده نامه ای در جواب نوشتم که فعلا در بدنه شهرداری تبریز 50 هزار نفر داریم. 
وی در ادامه با ذکر چند نام و اشاره به ادوار گذشته شورا گفت: احد و حامد و اسماعیل خانی که خود را به سربازان گمنام امام زمان منصوب می‌کند از نام هایی هست که در روز های گذشته در رابطه با آن ها صحبت کرده ایم. 
اسوتچی گفت: علی خانی در خیابان عباسی مغازه ای دارد که یک سوم خیابان و پیاده رو را با وانت های خود مسدود کرده است. 
وی اضافه کرد: اکبر خان برادر دیگری است که قرارداد های bot را قرار است با ایشان ببندیم. 
عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: توحید یکی از کارمندان شهرداری است که در منطقه 6 اوایل شهریور حصاری برای خود درست کرده است!
وی در پایان با دعوت از یک شهروند در جلسه علنی شورا به مشکلاتی که از جانب شهرداری برای وی پیش آمده بود را مطرح کرده و به خاطره ای از شورای دور چهارم اشاره کرد و گفت: آن زمان آقای زنوزی آمدند و مشکلشان را در این جلسه حل کردند و رفتند، اگر اینطور است پس به شهروندان بگوییم با روشی که آقای زنوزی مشکلشان را حل کردند اقدام کنند. 
انتهای پیام/

پژوهشیار